علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان

مدیر عامل فولاد سنگان گفت: نگاه توسعه گرا در فولاد سنگان به عنوان شرکتی برخاسته از نهاد مردم، درسال پیش رو، برنامه‌های مدون و نظام مندی را در دستور کار دارد، تا شاهد تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اشتغال پایدار در سال ۱۴۰۱ باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علی امرایی، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان، به مناسبت سال جدید پیامی برای کارکنان این مجموعه را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

حلول سال نو خورشیدی و فرارسیدن نوروز باستانی، نشان از عظمت و قدرت لایزال پروردگار و نوید بخش اراده ای نو است.

جای بسی افتخار دارد که یک سال در کنار هم و برای هم، برای تحقق اهدافمان، با تلاشی جهادگونه در مسیراعتلای کشورعزیزمان ازهیچ کوششی دریغ نکردید وعلی رغم محدودیت های انرژی و تاثیرآن بر دستیابی به تولید اسمی کارخانه، با تکیه بر الطاف الهی و فرامین مقام معظم رهبری و بهره گیری از توان و دانش فنی شما همکاران، سالی درخشان در کارنامه پرافتخاراین شرکت ثبت وضبط شد.

رهبرعظیم الشان انقلاب در بیانیه گام دوم با تاکید بر پیشرفت های حاصله در چهل سال نخست انقلاب فرمودند:
به‌ رغم همه‌ی این مشکلات طاقت ‌فرسا، جمهوری اسلامی روزبه ‌روز گام های بلندتر و استوارتری به جلوبرداشت. این چهل سال، شاهد جهادهای بزرگ و افتخارات درخشان و پیشرفت های شگفت‌آور در ایران اسلامی بودیم. مدیریّت های جهادی الهام‌گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل "ما میتوانیم" که امام بزرگوار به همه‌ی ما آموخت، ایران را به عزّت و پیشرفت در همه‌ی عرصه‌ ها رسانید.

فولاد سنگان به عنوان یکی از شرکت های نشات گرفته از تفکر انقلابی، درسال جاری موید این نکته از فرامین معظم له بود که فرمودند: معدن باید جایگزین نفت گردد و درسایه الطاف پرمهر حضرت ولی عصر"روحی و ارواح العالمین له الفدا" با مجاهدت سربازان جبهه اقتصادی شرق کشور، رکورد تولید گندله از مرز چهار میلیون تن در سال عبورنموده و ثابت نمودیم، لبیک گویان به ندای رهبر انقلاب، تا دستیابی به اهدافمان ، پای از این مسیربیرون نخواهیم نهاد.

نگاه توسعه گرا در فولاد سنگان به عنوان شرکتی برخاسته از نهاد مردم، درسال پیش رو برنامه های مدون و نظام مندی را در دستور کار دارد، تا شاهد تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اشتغال پایداردر سال ۱۴۰۱ باشیم.

فولاد سنگان در سال ۱۴۰۰ با تلاش یکپارچه، برای نخستین بار و با صعود ۴۵ پله ای توانست در جایگاه ۶۴ ام شرکت های برتر صنعتی در کشورو گرید A در گروه فولاد مبارکه قرار گیرد که این افتخارات با غیرت و همت جانانه خانواده بزرگ فولاد سنگان کسب شد.

واحدهای مختلف سازمانی باهمت و حمیتی مثال زدنی و تحقق اهداف استراتژیک سازمانی، موفق به کسب موفقیت های گوناگون درعرصه های مختلف شدند که نوید دهنده ی سالی به مراتب متعالی تر در دستیابی به اهداف دارد.

امیدواریم سال جدید برای شما کارکنان و خانواده‌های پرمهرتان، سالی سرشاراز خیر، برکت و نیکی باشد و با همیاری و هم افزایی شما، گام های ارزشمندی در راستای تعالی کشور و صنعت برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =