• ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر: 2323
  • readingTime: ۱ دقیقه
کرم پور

کوروش کرم پور حقیقی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: این‌که شرکت‌کننده‌های حضور یافته در نمایشگاه نفت چه فناوری، تجهیزات و اقلامی را در بستر نمایشگاهی ارائه دهند بر کیفیت نمایشگاه اثر گذار است.

به گزارش ایراسین، کوروش کرم پور حقیقی، دبیر انجمن کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار‌کرد: دستاورد‌ هر نمایشگاهی که برگزار می‌‌شود، بستگی به کیفیت نمایشگاه دارد. این‌‌که شرکت‌کننده‌های حضور یافته در نمایشگاه نفت چه فناوری، تجهیزات و اقلامی را در بستر نمایشگاهی  ارائه دهند بر کیفیت نمایشگاه اثر گذار است.
وی درادامه با بیان این که ‌اگر محصولات ارائه شده بر اساس دانش روز باشد به نفع کشور و پیشبرد اهداف صنعتی کشور است، بیان کرد: شرکت‌های خارجی که در نمایشگاه حضور می‌یابند اگر با جدیدترین تکنولوژی‌ها، دانش فنی، دستاورد‌های علمی خود در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی حضور بیابند، علاوه بر اینکه سطح نمایشگاه را ارتقاء می‌دهند امکان برقراری ارتباطات فنی و مهندسی را نیز ایجاد می‌کنند.
دبیر انجمن کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: این که شرکت‌های شرکت‌کننده‌های این نمایشگاه بین‌المللی از سوی کدام کشور هستند؟ با چه تکنولوژی حاضر می‌شود؟ هدف از حضور در نمایشگاه چیست؟ آیا تکنولوژی شرکت‌های شرکت‌کننده به روز است؟ جهت تجربیات شرکت‌ها در زمینه استحصال به کدام سمت است؟ یقینا می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر آینده  صنعت انرژی از جمله نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور داشته‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =