اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با تاکید بر تاثیر جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی گفت: جهاد تبیین که مد نظر رهبر انقلاب است از طریق رسانه به هدف خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امروز دوم اسفندماه، هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اصفهان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده سپاه صاحب الزمان، رئیس بسیج رسانه استان اصفهان در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار شد. در این دوره جشنواره با رقابت بیش از ۷۰۰ اثر از ۱۲۶ خبرنگار و ۶۰ رسانه، داوری آثار صورت گرفت و عاطفه علیان، خبرنگار ایراسین توانست در بخش مصاحبه رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

مهدی جانثاری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر، با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه، اظهار کرد: رسانه ابزار معمولی نیست؛ رسانه ابزاری است که بسیاری از مسائل اعم از سیاست و اقتصاد در آن نهان است و زندگی بشر را تحت الشعاع قرار داده است.

وی با تاکید بر تاثیر جایگاه رسانه در تنویر افکار عمومی گفت: جهاد تبیین که مد نظر رهبر انقلاب است از طریق رسانه به هدف خواهد رسید. متاسفانه امروزه فضای مجازی لجام گسیخته است و دشمنان در راستای تحریف اخبار بهره می‌گیرند این در حالی است که ما باید در این قضیه با لشگر رسانه‌ای صف‌آرایی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اظهار کرد: رسانه هم بازوی انقلاب است و هم اگر هدایت نشود ملعبه‌ای در دست دشمنان انقلاب خواهد شد. بزرگ‌ترین تهدید انقلاب و همچنین بزرگ‌ترین وسیله دفاع از انقلاب، رسانه‌ها هستند. رسانه یک ابزار قوی است که اگر به آن توجه شود می‌توانیم موفق شویم.

معاون سیاسی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه امروزه نیاز داریم از رسانه استفاده کنیم، تصریح کرد: باید از رسانه حمایت کنیم و عرصه را برای ورود جریان‌های انقلابی باز نگه داریم و برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای در راستای تقویت ظرفیت فعالان حوزه رسانه کمک می‌کند.

وی ادامه داد: فرایندهای جذب، ساماندهی و نگه داشت رسانه برای حفظ انسجام بسیج در حوزه رسانه است و استانداری آمادگی هرگونه کمک به بسیج را برای حمایت از رسانه دارد.

وظیفه رسانه اقدام در جهت جهاد تبیین است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان نیز در این مراسم اهدف برگزاری جشنواره ابوذر را برشمرد و اظهار کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین فریضه‌ای قطعی و فوری است. امروز ما باید نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشیم و شبانه‌روز در جهاد تبیین گام برداریم.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید در جنگ تحمیلی حادث شده به عنوان سربازان جبهه رسانه‌ای در خط اول این جنگ حضور داشته باشند، گفت: همچنان باید به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک بگوییم و در این جنگ به پیروزی برسیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه ما در حوزه رسانه دچار خودسانسوری شده ایم و دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب را در جنگ روایت ها منعکس نکردیم. باید این دستاوردهای عظیم را برای نسل سوم و چهارم بازگو کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =