قورچانی

مدیرعامل شرکت فلز تدارک گفت: جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، محلی برای اجتماع و همفکری تولید کنندگان و فعالان عرصه صنعت فولاد است.

محمد حسین قورچانی، مدیر عامل شرکت فلز تدارک، در حاشیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، که از روز سه شنبه 19 بهمن ماه 1400 آغاز و تا دو روز دیگر ادامه دارد، در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، محلی برای اجتماع و همفکری تولید کنندگان و فعالان عرصه صنعت فولاد است؛

وی گفت: ذات و ریشه نمایشگاه ها، فضایی را برای شرکت های مختلف و فعالان اقتصادی حوزه های مختلف ایجاد میکند تا ارتباطی بین آن ها شکل گرفته که این ارتباط، منجر به توسعه صنعت فولاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت فلز تدارک بیان کرد: شرکت ها همیشه به ایده های جدید و نظرات نو نیاز دارند که این ایده ها از طریق گفت و گوها و ارتباطات به وجود آمده و در نمایشگاه منتقل می شود.

قورچانی افزود: این اجماع در نتیجه منجر به تفاهم نامه های گوناگونی خواهد شد که تولیدات جدید و فناوری های جدیدی را در بر داشته که باعث صرفه جویی های اقتصادی نیز خواهد شد.

وی گفت: شرکت فولاد مبارکه همیشه یکی از پیشگامان این عرصه بوده و امروز نیز تفاهم نامه سه جانبه ای امضا شد که تولید لوله ها و ورق های API را سبب می شود.

مدیر عامل شرکت فلز تدارک تصریح کرد: شرکت فلز تدارک نیز در تلاش برای ایفای نقشی هرچند کوچک در تامین مواد اولیه فولادی است و به همین منظور در این رویداد شرکت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =