بازی سپاهان مقابل هورسان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، سایپا را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب هفته بیستم و چهارم لیگ برتر والیبال ایران، امروز یکشنبه هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۰، فولاد مبارکه سپاهان به مصاف سایپا رفت.

این دیدار در حالی برگزار شد که سپاهان با ۱۹ برد و ۵۷ امتیاز، صدر نشین جدول و سایپا با ۸ برد و کسب ۲۵ امتیاز یکی از جایگاه‌های آخر جدول را از آن خود کرده بود.

تیم فولاد مبارکه سپاهان با ترکیب اولیه علیرضا مباشری، متین تکاور، کیاوش حیدری، علی کرباسی، مسعود غلامی، پرویز پزشکی و مهدی مرندی و به سرمربیگری رحمان محمدی راد به زمین آمد.

تیم سایپا با ترکیب اولیه سجاد سیفی، امیرحسین فرهادی، سهیل کمال آبادی، هادی شورکابی، آرمین خدابنده‌لو، بنیامین ایگدری، حمید محمد آلق و به سرمربیگری سهراب به نژاد به میدان آمد.

در ست اول، سایپا مطابق انتظار تلاش بیشتری را برای پیروزی از خود نشان داد؛ در این ست، امتیازات به صورت پایاپای پیگیری شد اما چند اشتباه در انتهای ست توسط مشکی پوشان فولاد مبارکه، باعث باخت ۲۵ بر ۲۳ این تیم برابر مهمان تهرانی خود شد.

در ست دوم، رحمان محمدی راد با اضافه کردن مجتبی میرزاجانپور به ترکیب درون زمین خود، قصد برگرداندن شرایط بازی را داشت اما عملکرد بسیار خوب سایپا در این نیمه، باعث ایجاد اختلاف ۵ امتیازی میان این تیم و تیم میزبان شد؛ در ادامه حضور امیر غفور، فرزاد ملابهرامی و سامان فائزی در ترکیب سپاهان نیز کارساز نبود تا این تیم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ در ست دوم شکست خورده و نتیجه دو بر صفر به سود سایپا شود.

سپاهان، ست سوم را با ترکیبی از بازیکنان اصلی خود آغاز کرد و خیلی زود، اختلافی ۵ امتیازی با حریف ایجاد کرد و علیرغم تلاش سایپا، این اختلاف حفظ شده و مشکی پوشان سپاهان با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ در این ست پیروز شدند؛ مجتبی میرزاجانپور در این ست مصدوم شد و از زمین خارج شد.

در ست چهارم، سایپا عملکرد بهتری را در ابتدا ارائه کرده و اختلافی ۴ امتیازی را ایجاد کرد اما در ادامه، با عملکرد خوب بازیکنان سپاهان، این تیم اختلاف چهار امتیازی را جبران کرده و در بازی پیش افتاد. سپاهان در پایان این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ در این ست پیروز شده و حساب ست شماری ۲ بر ۲ شد.

در ست پنجم، سایپا اختلافی اندک را در اول ست و قبل از امتیاز هشت ایجاد کرد تا با نتیجه ۸-۶، زمین های دو تیم تغییر کند؛ در ادامه سپاهان توانست اختلاف دو امتیاز را جبران کرده و بازی را به تساوی بکشد. این ست که تا انتها نزدیک پیش رفت، در نهایت با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ به سود سپاهان پایان یافت تا این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود تیم میزبان به انجام برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =