محمد تاجمیرریاحی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه تمام ظرفیت شرکت فولاد مبارکه در اختیار تولید ملی قرار گرفته است، گفت: رضایت مشتریان در اولویت شرکت فولاد مبارکه است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد تاجمیرریاحی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه، صبح امروز 10 بهمن ماه در نشست هم‌اندیشی مسئولان شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار عرصه لوله‌وپروفیل، اظهار کرد: دستورالعمل‌های بورس یکی از چالش‌های امروزی است؛ چراکه دولت و مجلس شورای اسلامی بر شفافیت عرضه کالا از طریق بورس تاکید دارند و ما هم ملزم به عرضه کالا در بازار بورس هستیم.

وی با اشاره به ارائه برنامه مدون در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، تصریح کرد: مصوبه فروش ۵۰-۵۰ به معنای فروش همسان نقدی و اعتباری است. به رغم ابلاغ فروش نقدی، با پیگیری‌های صورت گرفته نهایتا فروش هم‌اندازه نقدی و اعتباری به تصویب رسیده است.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به عدم جذابیت واردات کالا توسط شرکت فولاد مبارکه، تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه تولید و توسعه را هدف اصلی خود می‌داند و در همین راستا گام برمی‌دارد چراکه در شرایط موجود، واردات با مشکلاتی همراه شده است و تاکید شرکت فولاد مبارکه بر تولید محصولات استوار است.

وی با اشاره به افزایش تولید اسلب و برخی دیگر از محصولات در شرکت فولاد مبارکه، گفت: امیدواریم بدون اتکا به واردات به نیاز مشتریان پاسخ دهیم و در همین راستا، چهار نشست برای توسعه و تقویت ارتباطات و تعاملات دوسویه با مشتریان برگزار کرده‌ایم.

تاجمیرریاحی با تاکید بر اینکه شرکت فولاد مبارکه تمام ظرفیت خود را در اختیار تولید ملی قرار داده است، اظهار کرد: پیشنهاد ما در راستای تامین پایدار محصولات به ویژه در صنعت لوله و پروفیل، عدم عرضه تمام محصولات در بازار بورس است چرا که بر این باوریم بسیاری از مشتریان از عرضه محصول عقب می‌افتند و اطلاعات مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه برای برنامه ریزی به حداقل می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =