سپاهان از سد رهیاب ملل مریوان گذشت

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه سه بر یک در مقابل راه‌یاب ملل مریوان به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر والیبال ایران، امروز یکشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۰، فولاد مبارکه سپاهان به مصاف راه‌یاب ملل مریوان رفت.

این دیدار در حالی برگزار شد که سپاهان با ۱۶ برد و ۴۸ امتیاز، صدر نشین جدول و راهیاب ملل مریوان با ۳۰ امتیاز و ۱۰ برد در جایگاه ششم جدول را از آن خود کرده بود.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در این بازی حاضر بود.

سپاهان با ترکیب اولیه مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور، علیرضا مباشری، متین تکاور، فرزاد ملابهرامی، مسعود غلامی و به سرمربیگری رحمان محمدی ‌راد وارد زمین شد.

و تیم راه یاب ملل مریوان با ترکیب اولیه ابوالفضل قلی‌پور، اشکان حق‌دوست، مصطفی نجفی، یونس جوان، هادی برشان، ابراهیم جعفری و علی حاجی پور و به سرمربیگری آرش صادقیان بازی را آغاز کرد.

ست اول با بازی هماهنگ و درخشش متین تکاور با نتیجه ۲۵- ۱۶ به نفع فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

در ست دوم شاگردان آرش صادقیان به خود آمده و بازی خوبی ارایه دادند و نهایتا ۳۰ بر ۲۸ شاگردان محمدی راد را مغلوب خود ساختند.

در ست سوم با وجود پایاپای بودن دو تیم تا امتیاز ۱۹، شاگردان محمدی‌راد با سرویس‌های پر قدرت و متمرکز اختلاف امتیاز را زیاد کرده و با نتیجه ۲۵-۱۹ این ست را به نام خود ثبت کنند.

ست چهارم بازی در رقابت نزدیک دو تیم پیش رفت و با سرویس‌های قوی مجتبی میرزاجانپور و کمی ناهماهنگی در تیم ره‌یاب ملل مریوان، این ست به طلایی پوشان اصفهان با نتیجه ۲۶-۲۴ واگذار شد.

در این ست مسعود غلامی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

در نهایت تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان موفق شد با نتیجه ۳-۱ بر تیم والیبال ره‌یاب ملل مریوان به برتری دست یابد.

هم اکنون سپاهان با ۱۷ برد و ۵۱ امتیاز صدر نشین است و راه‌یاب ملل مریوان با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز همچنان در جایگاه ششم قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =