فوتبال

فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از ۲۶ دی آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد.

سرویس ورزش پایگاه خبری ایراسین - پژمان سلطانی - فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از ۲۶ دی آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه دارد و تیم‌ها مجاز خواهند بود در این بازه زمانی بازیکنانی جدید به ترکیب اضافه کنند و از آن‌ها در بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و ادامه لیگ برتر ایران سود ببرند. دور رفت بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز چهارم بهمن‌ماه با برگزاری دیدار بین تیم‌های فجرسپاسی و نساجی مازندران در استادیوم حافظیه شیراز به پایان خواهد رسید.

قانون ابتدای فصل مبنی بر محدودیت در جذب تیم‌های لیگ برتر به قوت خود باقی خواهد ماند اما تیم‌ها مجاز هستند ۶ بازیکن را از لیست خارج و به جای آن‌ها بازیکن جدید جذب کنند.

ابلاغیه ابتدای فصل سازمان لیگ در مورد جذب بازیکنان خارجی هم کماکان پابرجا است. از جمله بازیکنان جدیدی که قرارداد آن‌ها به ثبت رسیده کی‌روش استنلی است. مهاجم فصل گذشته تیم فولادمبارکه سپاهان که در ادامه مسیر به همراه گل گهر خواهد بود و ممکن است این تیم را در بازی روز یکشنبه مقابل تراکتور تبریز همراهی کند.

تیم‌های فوتبال ایران به دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند تا شروع قدرتمندی در نیم فصل دوم داشته باشند.

فولاد مبارکه سپاهان: این تیم، جام حذفی ایران را با شکست مقابل آلومینیوم اراک از دست داده و در لیگ برتر نیز با تیم صدرنشین جدول ۶ امتیاز اختلاف دارد. محرم نویدکیا سرمربی فولاد مبارکه سپاهان بارها گفته که به بازیکنان کنونی خود اعتقاد فراوان دارد و احتیاجی به بازیکن جدیدی ندارد، هرچند گفته که هر بازیکنی دوست داشت می تواند طبق قرادادش به تیم دیگری برود. در اینجا باید گفت با توجه به اینکه طلایی‌پوشان اصفهانی یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند باید در تمام خطوط بازیکن خوب داشته باشد، سپاهان با تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الدحیل قطر هم‌گروه است. امیدواریم فولاد مبارکه سپاهان به راحتی از فصل نقل و انتقالات زمستانی نگذرد.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات ایران + تحلیل

ذوب آهن اصفهان: این تیم در تمام خطوط با مشکل روبرو است، مهدی تارتار به راحتی قاسم حدادی‌فر را خانه‌نشین کرد و در طول فصل ذوب آهن بدون فرمانده میانه میدان بود. در خط حمله میلاد جهانی خوب ظاهر شد و با توجه به درخشش این بازیکن، میلاد جهانی پیشنهاداتی دارد و شاید از جمع سبزپوشان جدا شود. مهدی تارتار برای ترمیم خطوط نیاز به جذب بازیکن دارد.

استقلال تهران: فرهاد مجیدی به دنبال جذب ۲ بازیکن برزیلی و آسیایی است، این مربی به جذب بازیکنان داخلی هم علاقه‌مند است. بابک مرادی از استقلال جدا شده و گفته می‌شود متین کریم زاده، رشید مظاهری و فردین رابط از این تیم جدا خواهند شد. آبی‌ها همچنین به دنبال جذب کوشکی مهاجم پیکان هم هستند اما خودروسازان اعلام کردند این بازیکن از جمع ما جدا نخواهد شد.

پرسپولیس تهران: با توجه به مصدومیت عیسی آل کثیر و جدایی احتمالی حامد پاکدل، سرخ‌ها به دنبال جذب ۲ مهاجم هستند که یکی از آن‌ها خارجی است. همچنین سرخ‌ها به جذب پریرا و پیمان بابایی هم علاقه دارند. پرسپولیسی‌ها در خط دروازه نیز به دنبال یک بازیکن هستند و از رشید مظاهری و محمدرضا اخباری به عنوان گزینه این تیم نام برده می‌شود. احتمال دارد رامین رضاییان که از السیلیه قطر جدا شده است به پرسپولیس بیاید.

تراکتور تبریز: باشگاه تراکتور در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت و حالا پیمان بابایی، ستاره این تیم در آستانه جدایی از جمع قرمزها است. استقلال و پرسپولیس مشتریان این بازیکن هستند. سولدو، سرمربی تراکتور در نظر دارد تا برای نیم فصل دوم تیمش را به خوبی آماده کند و چند ستاره به خدمت بگیرد.

همچنین شنیده می‌شود اخباری به مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرده که قصد ماندن در این تیم را ندارد. درصورتی که رضایت‌نامه این بازیکن صادر شود، او شاگرد یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات ایران + تحلیل

آلومینیوم اراک: حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس در حال حاضر با دو یا سه پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده و حتی باشگاه آلومینیوم هم خواهان بازگرداندن این مهاجم است. همچنین سرمربی پرسپولیس قصد دارد در ازای جذب محمود قائد رحمتی هافبک دفاعی آلومینیوم، یک یا دو بازیکن خود را به اراکی‌ها بدهد و خط میانی تیمش را تقویت کند. قائدرحمتی سال گذشته در نساجی مازندران بود و این فصل هم شرایط خوبی در آلومینیوم داشته و یک گل زده است.

پیکان: پرسپولیسی‌ها و چند تیم دیگر لیگ برتری به دنبال جذب کوشکی، مهاجم این تیم هستند. این بازیکن در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و ۲۱ سال دارد.

فولاد خوزستان: رشید مظاهری در این فصل حتی در یک بازی هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان نرفته و جدایی او در نیم فصل قطعی به نظر می‌رسد. در این بین جواد نکونام برای تقویت خط دروازه تیمش به دنبال جذب رشید مظاهری و پاسخ نهایی او برای پیوستن به این تیم است. حردانی مدافع این تیم نیز از استقلال پیشنهاد دارد و باید دید به جمع آبی‌ها خواهد پیوست یا خیر.

گل گهر سیرجان: کی روش استنلی مهاجم نام آشنا و برزیلی به تازگی قراردادی را برای نیم‌فصل دوم با باشگاه گل گهر منعقد کرده است.

نساجی مازندران: متین کریم زاده، مدافع چپ استقلال در روزهای اخیر با نساجی به توافق نهایی رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او ظرف روزهای آینده با نساجی قرارداد امضا خواهد کرد.

صنعت نفت آبادان: گفته می‌شود شروین بزرگ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و شاید از جمع زردها جدا شود.همچنین طالب ریکانی، کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد: هشت نفر از بازیکنان این تیم به فدراسیون نامه نوشته‌اند و قصد دارند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند.

هوادار تهران: باشگاه هوادار در روزهای قبل بابک مرادی را از استقلال جذب کرد، همچنین مرتضی آقاخان قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات ایران + تحلیل

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =