• ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
  • کد خبر: 21461
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا شهیدی

رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: مطمئن هستیم سیستان و بلوچستان بهشتی از مواد معدنی کشور است.

به گزارش ایراسین، علیرضا شهیدی، معاون وزیر صمت در حاشیه نشست شورای معادن استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگاه‌های موجود باری استفاده در بحث اکتشاف معادن اظهار کرد: مطمئن هستیم سیستان و بلوچستان بهشتی از مواد معدنی کشور است.

وجیهه‌الله جعفری، رئیس هیئت عامل ایمیدرو بیان کرد: آنچه تا امروز اتفاق افتاده بیانگر این است که پتانسیل‌ زیادی در در سیستان و بلوچستان وجود دارد و فرصت‌هایی را در زمان خود از دست داده‌ایم که باید تلاش کنیم در یک زمان مشخص معادن را به بهره‌برداری برسانیم و حاصل آن سرمایه‌گذاری جدید برای مردم سیستان و بلوچستان شود تا از این ثروت استفاده کنند.

در ادامه حسین مدرس خیابان، استاندار استان سیستان و بلوچستان نیز قابلیت‌های معدنی استان را بسیار بالقوه عنوان کرد و از تمام توان خود برای حمایت از بخش خصوصی خبر داد و گفت: سیستان و بلوچستان می‌تواند خود را به عنوان استان رتبه برتر معدن کشور مطرح کند.

وی تصریح کرد: اگر قرار است منابع معدنی استان سیستان و بلوچستان به ثروت برای مردم تبدیل شود یقینا بخش خصوصی سهم پررنگ و تعیین‌کننده‌ای دارد و هر کسی که تمایل به سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، دامپروری، گردشگری و تجاری در این استان را دارد ما با تمام ظرفیت خود امنیت را تامین می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =