لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان ۲ - ۰ پدیده

فرشاد احمدزاده: مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: من با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرارداد دارم و از حضور در این باشگاه احساس بسیار خوبی دارم.

به گزارش ایراسین، فرشاد احمدزاده مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز دوشنبه گذشته در هفته سیزدهم لیگ برتر ایران گل اول تیمش را به پدیده مشهد زد و بازی خوبی به نمایش گذاشت.

وی پیرامون دیدار با نماینده مشهد گفت: با توجه به اینکه در ۳ بازی متوالی متحمل شکست شدیم، به پیروزی مقابل پدیده مشهد نیاز مبرمی داشتیم که خدا را شکر این بازی را با اختلاف ۲ گل به پایان رساندیم تا اوضاع کمی بهتر شود.

فرشاد احمدزاده خاطر نشان کرد: ما در هیچ کدام از بازی‌هایی که واگذار کردیم، مستحق شکست نبودیم چراکه موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم و با بی‌دقتی و بد شانسی از دست دادیم، امیدوارم در ادامه لیگ بهتر از فرصت‌ها بهره ببریم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص گلزنی خود مقابل پدیده مشهد گفت: در برخی دیدارها توپ‌هایم یا به تیرک برخورد می‌کرد و یا راهی اوت می‌شد، زدن ۲ گل برای یک مهاجم کم است باید روی ضربات آخر بیشتر تمرین و دقت کنم.

وی درباره انتقال از فولادمبارکه سپاهان به دیگر تیم‌ها اظهار داشت: من با باشگاه فولادمبارکه سپاهان سپاهان قرارداد دارم و از حضور در اینجا احساس بسیار خوبی دارم، نمی‌توانم در مورد آینده حرفی بزنم. مهم این است که الان از بازی در جمع طلایی‌پوشان خوشحال هستم، چراکه هر بازیکن یا مربی‌ ممکن است برای انتخاب‌هایش فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرد.

فرشاد احمدزاده پیرامون پیش بینی قهرمانی فولادمبارکه سپاهان در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱، گفت: ما قطعا برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم ولی در لیگ امسال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و اکنون ۳ تیم بالای جدول رقابت فشرده‌ای دارند.

مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص بازی در این تیم بیان داشت: در تیم بزرگی مثل سپاهان حضور دارم و از این انتخاب هم راضی هستم. امیدوارم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم و تنها تیمی هستیم که همه بازیکنان از کارکردن با سرمربی لذت می‌برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =