سایت تولید و پیش فرآوری سنگ آهن فولاد مبارکه

نخستین سایت تولید و پیش‌فرآوری سنگ آهن گروه فولاد مبارکه با محوریت شرکت فلزتدارک در بزرگترین منطقه معدنی کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، آیین افتتاح نخستین سایت تولید و پیش‌فرآوری سنگ آهن گروه فولاد مبارکه با محوریت شرکت فلز تدارک، با حضور مدیر فرآوری، مدیر استخراج مواد معدنی فولاد مبارکه و مدیرعامل شرکت فلزتدارک برگزار شد.

در این مراسم، در خصوص تأمین پایدار مواد اولیه، توسعه عملیات اکتشافی، افزایش بهره‌وری در استخراج سنگ آهن، افزایش سهم کنسانتره تبدیلی در سبد تأمین خوراک گروه مبارکه، بحث و تبادل نظر شد و خط تولید فرآوری سنگ آهن شرکت فلزتدارک در سنگان، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح نخستین سایت تولید و پیش‌فرآوری سنگ آهن گروه فولاد مبارکه با محوریت شرکت فلز تدارک

شرکت فلز تدارک به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، قابلیت تبدیل شدن به هلدینگ معدنی فولاد مبارکه را نیز داراست.

شرکت فلز تدارک با دارا بودن معادن و محدوده‌های سنگ آهن در استان‌های خراسان رضوی، مرکزی، یزد، اصفهان و سیستان و بلوچستان به ذخیره ۱۲ میلیون تن سنگ آهن و ۲۵۰ کیلومتر مربع محدوده اکتشافی دست یافته و تا پایان سال ۱۴۰۱، این شرکت امکان تأمین یک میلیون تن کنسانتره مورد نیاز فولاد مبارکه را خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =