• ۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
  • کد خبر: 20966
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس بازار سرمایه بازار سهام

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز (چهارشنبه؛ یکم دی) تا این لحظه معاملات ۳۳ هزار و ۸۱۷ واحد معادل ۲.۵۴ درصد رشد کرده و به یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۷۷ واحد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز (چهارشنبه؛ یکم دی) تا این لحظه معاملات ۳۳ هزار و ۸۱۷ واحد معادل ۲.۵۴ درصد رشد کرده و به یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۱۷۷ واحد رسیده است.

شاخص کل هم وزن هم با ۷۱۵۹ واحد رشد معادل ۲.۱۸ درصد به ۳۵۵ هزار و ۳۶۸ واحد رسیده است. رشد بیش از ۲ درصدی شاخص کل هم وزن در کنار رشد ۲.۴۷ درصد شاخص کل نشان از رونق معاملات در بازار امروز دارد. اگر این روند ادامه یابد می‌توان به آینده بورس در کوتاه مدت امیدوار بود.

در این میان نمادهای فارس، فولاد، فملی، شستا، شپدیس، وغدیر و وپاسار بیشترین تاثیر در شاخص (همه) مثبت و نمادهای خودرو، فولاد، شتران، خساپا، فملی، کالا و برکت بیشترین تراکنش را به نام خود ثبت کردند.

وضعیت در بازار فرابورس هم به تبعیت از بازار بورس مثبت دنبال می‌شود. شاخص کل هم وزن با ۱۵۴ واحد رشد به ۱۸ هزار و ۶۷۷ واحد رسیده است.

نمادهای فرابورس، کرمان، توسن، مدیریت، حسیر، سمگا و شگویا بیشترین تراکنش و نمادهای بپاس، آریا، زاگرس، شگویا، شاوان، هرمز و فرابورس نیز بیشترین تاثیر در شاخص کل فرابورس را به نام خود ثبت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =