حفاری

نخستین قرارداد همکاری میان شرکت اکتشاف و حفاری صدرتامین و شرکت توسعه معادن پارس تامین در زمینه حفاری معادن سیستان و بلوچستان در زاهدان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه معادن پارس تامین؛ قرارداد اجرای عملیات حفاری به متراژ سه هزار متر به روش مغزه‌گیری و ۲هزار متر حفاری به روش پودری RC میان شرکت اکتشاف و حفاری صدرتامین و شرکت توسعه معادن پارس تامین از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ تاصیکو به امضا رسید.

گفتنی است این اولین قرار داد همکاری میان شرکت حفاری با شرکت‌های تابعه صدرتامین و شستا است. 

شرکت اکتشاف و حفاری صدرتامین از جمله شرکت‌های تخصصی هلدینگ صدرتامین در زمینه اکتشاف و حفاری است که از تیر سال ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

حوزه جغرافیایی فعالیت حوزه‌های معدنی اکتشافی و استخراجی هلدینگ صدر تامین بویژه معدن طلای شرکت توسعه معادن پارس تامین در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین با چشم‌انداز شرکتی سرآمد و رقابتی در حوزه کسب و کارهای متعارف، پیشرو و نوین در زنجیره ارزش معدن و صنایع معدنی در تراز ملی و منطبق بر موازین توسعه پایدار فعالیت خود را بر پایه اکتشاف و حفاری تخصصی با سرمایه‌گذاری اولیه در حدود ۸۶۰ میلیارد ریال فعالیت خود را در زمینه اکتشافات آغاز کرده است که علاوه بر ارائه خدمات بروز تکنولوژی و حفاری به شرکت‌های معدنی مجموعه صدر تامین، یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =