سعید اعرابی

مدیرعامل شرکت دانا فولاد سمنان گفت: نمایشگاه ایران‌متافو فرصت ارزشمندی برای ارائه توانمندی‌های مراکز و هلدینگ‌های صنعتی است تا خدمات خود را توسعه داده و سودآوری خود را در راستای تحقق اهداف سهامداران ارتقا دهند.

سعید اعرابی، مدیرعامل شرکت دانافولاد سمنان(زیرمجموعه گروه آتیه‌فولاد نقش جهان) امروز (۱۷ آذرماه) در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت دانافولاد سمنان به نمایندگی از گروه فولاد مبارکه در حوزه‌های توزیع، فروش و خدمات استان سمنان فعالیت می‌کند.

وی در ادامه افزود: حدود 14 سال است که فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود توسط شرکت دانافولاد سمنان، محصولات انباری را به مشتریان خرد تحویل می‌دهد و این شرکت توانسته حجم قابل توجهی از محصولات انباری شرکت فولاد مبارکه را در حوزه‌های توزیع و فروش ارائه خدمات دهد.

مدیرعامل شرکت دانافولاد سمنان در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایران‌متافو فرصت ارزشمندی برای ارائه توانمندی‌های مراکز و هلدینگ‌های صنعتی است تا خدمات خود را توسعه داده و سودآوری خود را در راستای تحقق اهداف سهامداران ارتقا دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =