نوراله بهرامی

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های آتیه‌فولاد نقش‌ جهان با بیان این که برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو نقش مؤثری در تقویت زنجیره فولاد خواهد داشت، گفت: فراوری از سرباره‌های فولاد در دستور کار هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌ جهان قرار داشته و برای اجرای طرح‌های مطالعاتی دیگر نیز برنامه‌ریزی شده است.

نوراله بهرامی معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های آتیه‌فولاد نقش‌ جهان(زیرمجموعه‌ گروه فولاد مبارکه)، امروز(۱۷ آذرماه) در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: خوشبختانه پس از گذشت 2 سال به علت همه‌گیری ویروس کرونا، امروز شاهد برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو هستیم که حضور پررنگ صنایع متالورژی در آن باعث خرسندی است.

وی در ادامه با بیان این که برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو نقش مؤثری در تقویت زنجیره فولاد خواهد داشت، افزود: هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌ جهان درصدد تولید لوله‌های بدون درز است که کارخانه آن نیز در حال احداث است؛ همچنین، فراوری از سرباره‌های فولاد در دستور کار این هلدینگ قرار داشته و برای اجرای طرح‌های مطالعاتی دیگر نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه بتواند منجر به رفع مشکلات تأمین مواد اولیه فولادسازان، تکنولوژی، فروش و توزیع متناسب در سطح کشور و صادرات موفق شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =