بهرام خدایی

مدیرعامل فولادگستران کرمانشاه گفت: حضور صنایع فولادی در کنار یکدیگر منجر به توسعه، تعامل و انتقال تجارب می‌شود که این امر به رونق اقتصادی کشور منتج خواهد شد.

بهرام خدایی مدیرعامل فولادگستران کرمانشاه(زیرمجموعه گروه آتیه‌فولاد نقش جهان)، امروز(۱۷ آذرماه) در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهارکرد: شرکت فولادگستران کرمانشاه با 5 سال سابقه به عنوان یکی از مراکز خدمات‌رسانی فولاد مبارکه در استان کرمانشاه است که وظیفه توزیع ورق‌های فولاد مبارکه به مشتریان خرد و صنایع فلزی را برعهده دارد.

وی در ادامه افزود: گروه فولاد مبارکه به عنوان بزرگ‌ترین توزیع‌کننده ورق‌های فولادی کشور در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدامات مهمی در سایر استان‌های کشور انجام داده و از صنایعی که قادر نیستند مستقیماً به این شرکت سفارش خرید دهند، حمایت می‌کند.

مدیرعامل فولادگستران کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه ایران‌متافو خاطرنشان کرد: حضور صنایع فولادی در کنار یکدیگر منجر به توسعه، تعامل و انتقال تجارب می‌شود که این امر به رونق اقتصادی کشور منتج خواهد شد.

وی با بیان این که غرفه گروه فولاد مبارکه مجموعه‌ای گران‌بها برای انتقال دانش و تجارب بزرگترین صنعت کشور در نمایشگاه ایران‌متافو است، اذعان داشت: شرکت فولادگستران کرمانشاه هم در راستای اهداف شرکت فولاد مبارکه در استان کرمانشاه مشغول خدمت‌رسانی است.

خدایی در پایان تصریح کرد: از آن‌جا که استان کرمانشاه به عنوان استان معین صادرات محصولات فولادی به کشور عراق تعیین شده، در نظر داریم نسبت به توسعه صادراتی تولیدات گروه فولاد مبارکه اقدام کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =