محمدحسن ترابی

مدیر روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این که شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو به خوبی توانسته چرخه معدن تا صنعت را به نمایش بگذارد، گفت: حضور یکپارچه و منسجم گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

محمدحسن ترابی مدیر روابط عمومی وزارت صمت امروز(۱۵ آذرماه) در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: هجدهمین نمایشگاه ایران‌متافو یکی از تخصصی‌ترین، قدیمی‌ترین و با اصالت‌ترین نمایشگاه‌هایی است که در حوزه صنعت کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت متالورژی، معادن و فولاد کشور عرضه می‌شودذکه خوشبختانه با استقبال خوبی نیز مواجه شده است؛ همچنین حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر شده و تنوع این کشورها نیز بیشتر شده است.

مدیر روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این که حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه توانسته ارتباط میان صنعت و دانشگاه را تقویت کند، خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه و منسجم گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

وی در پایان با بیان این که شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو به خوبی توانسته چرخه معدن تا صنعت را به نمایش بگذارد، اذعان داشت: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه این است که به صورت همزمان می‌توان زنجیره ارزش و تأمین را به صورت همزمان مشاهده کرد که امیدوارم مانند سال‌های قبل فولاد مبارکه بتواند این موضوعات را در قالب ارزش پیشنهادی برای مشتریانش ادامه دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =