نشست رئیس هیات عامل ایمیدرو با اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور

اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور به منظور هم‌اندیشی و ارائه پیشنهادات خود برای تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات، با رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در این نشست وجیه‌اله جعفری رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو ضمن تأکید بر استفاده از توانمندی‌های داخلی در حوزه بومی‌سازی، اظهار کرد: نگاه حاکمیت در حد ظرفیت‌های موجود در داخل، به سمت تأمین تجهیزات در کشور است.

وی افزود: در حوزه داخلی‌سازی به همان اندازه که اعتقاد به ظرفیت‌ها داریم، باید بستر توسعه آن را فراهم کنیم و در این زمینه ایمیدرو از فعالان این امر حمایت خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: انجمن پیمانکاران معدنی باید نیازها و پیشنهادات کارشناسی شده خود را در راستای تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات ارائه کنند تا ایمیدرو به عنوان سازمان توسعه‌ای وزارت صمت، در جهت پیگیری و حل مشکلات انجمن در وزارتخانه گام بردارد.

در این نشست که به میزبانی ایمیدرو برگزار شد، اعضای انجمن پیمانکاران معدنی کشور به بیان مشکلات خود پرداختند و مقرر شد ایمیدرو مسائل مرتبط با پیمانکاران به ویژه در زمینه تامین ماشین‌آلات را تا رسیدن به نتیجه دنبال کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =