بورس بازار سرمایه بازار سهام

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در در پایان معاملات امروز (یکشنبه؛ ۱۶ آبان) با کاهش ۹۶۸۹ واحدی معادل ۰.۶۷ درصد به یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۹۶۱ واحد رسید. بدین ترتیب به نظر می‌رسد روند صعودی بازار که در چند روز گذشته شاهد بودیم متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه؛ ۱۶ آبان) با کاهش ۹۶۸۹ واحدی معادل ۰.۶۷ درصد به یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۹۶۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با ۱۵۵۸ واحد معادل ۰.۴ درصد ریزش به ۳۸۴ هزار و ۶۹۵ واحد رسید.

در این میان نمادهای فولاد، شستا، فارس، فملی، کچاد، پارس و رمپنا بیشترین تاثیر بر شاخص (همه منفی جز رمپنا) و نمادهای شستا، خودرو، خساپا، کالا، فولاد، برکت و شپنا بیشترین تراکنش در بازار بورس را به خود اختصاص دادند.

وضعیت در بازار فرابورس هم مشابه بورس بوده و بنابراین شاخص کل فرابورس با ۱۲۸ واحد کاهش مواجه شد. در بازار فرابورس نیز نمادهای زاگرس، آریا، فجهان، صبا، ذوب، غصینو و سمگا بیشترین تاثیر بر شاخص (اکثرا منفی) و نمادهای فجهان، فرابورس، کرمان، توسن، آریا، مدیریت و ذوب نیز بیشترین تراکنش را به خود اختصاص دادند.

نقشه بازار بورس و فرابورس (بازار سهام)

روند صعودی بازار بورس متوقف شد/ شاخص کل ۱۰ هزار واحد ریخت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =