آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران

معاون برنامه‌ریزی و مطالعات افکار عمومی مرکز روابط عمومی گفت: رویدادهایی مانند آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران در حوزه ارتباطات شکل می‌گیرد تاثیر خود را بر جامع روابط عمومی می‌گذارد بنابراین هرچه در یک حوزه رویدادآفرینی کرده و جریان سازی کنیم، قدرت عملیات خود را در آن رشته افزایش داده‌ایم.

حمید شکری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، اظهار کرد: برگزاری هر رویدادی تاثیر خود را بر جامعه خواهد گذاشت. وقتی رویدادهایی مانند آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران در حوزه ارتباطات شکل می‌گیرد نیز تاثیر خود را بر جامع روابط عمومی می‌گذارد بنابراین هرچه در یک حوزه رویدادآفرینی کرده و جریان سازی کنیم، قدرت عملیات خود را در آن رشته افزایش داده‌ایم.

اهدای «جایزه مدیریت» به فولاد مبارکه نشان از تبحر آن در عرصه روابط عمومی دارد

وی افزود: برنده شدن شرکت فولاد مبارکه در جایزه مدیریت ناب به معنی سر رشته داشتن و تبحر داشتن آن در این حوزه است. این مسئله شاخص‌های مخصوص به خود را دارد و بنابراین فولاد مبارکه در این معیار صاحب مقام و رتبه شد. هرچه بتوانیم دیگران را در انجام کاری تشویق کنیم موجبات تقویت آن را فراهم می‌کنیم.

تاسیس باشگاه روابط عمومی‌ها توسط فولاد مبارکه باعث رشد این حوزه می‌شود

درباره تاسیس «باشگاه روابط عمومی های عضو اتاق بازرگانی اصفهان» توسط فولاد مبارکه با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان و نقش آن در توسعه روابط عمومی‌ها گفت: قطعا هر حرکتی در هر رشته‌ای شکل بگیرد، قدرتمند است بنابراین تشکیل این باشگاه نیز می‌تواند شاخص‌ها و رویدادهایی ایجاد کند و در نهایت باعث رشد روابط عمومی‌ها شود.

برای فعالیت بهتر این باشگاه گفت: توصیه می‌کنم در فعالیت آن انسجام، وحدت رویه و پرهیز از تک روی داشته باشند. جامعه ما جامعه تک روی است و عادت به کار تیمی نداریم بنابراین چنین اجتماع‌ایی باید یک دیگر را پوشش دهند و اهداف مشترکی ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =