فولاد

سرمایه‌گذار هندی حوزه فولاد گفت: از سال ۲۰۰۷ تاکنون در حوزه صادرات و واردات محصولات فولادی با کشور ایران در تعامل هستم و تحریم‌ها نتوانسته خللی در توسعه روابط هند و ایران برقرار کند چراکه ظرفیت و پتانسیل ایران در حوزه فولاد سرآمد خاورمیانه و جهان است.

زوبین بووهاریوالا، سرمایه‌گذار حوزه فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: سرمایه‌گذار هندی و صاحب بنگاه فدرال هستم و به ۵۲ کشور از جمله ایران قطعات و تجهیزات فولادی صادر می‌کنم.

وی افزود: از سال ۲۰۰۷ تاکنون در حوزه صادرات و واردات محصولات فولادی با کشور ایران در تعامل هستم و تحریم‌ها نتوانسته نقشی در توسعه روابط با این کشور برقرار کند چراکه ظرفیت و پتانسیل ایران در حوزه فولاد سرآمد خاورمیانه و جهان است.

این سرمایه‌گذار هندی آینده ایران در توسعه صنعت فولاد را امیدبخش توصیف کرد و گفت: ما به عنوان سرمایه‌گذار روی بازار فولاد ایران حساب باز کرده‌ایم؛ اگرچه محدودیت‌ها برای تعامل با ایران وجود دارد ولی ما بر کار خود اشراف داریم و می‌دانیم چگونه بازار فولاد ایران را توسعه دهیم.

بووهاریوالا در پایان با بیان این که شرکت فولاد مبارکه یکی از بزرگترین واحدهای فولادسازی جهان محسوب می‌شود، اضافه کرد: برای این شرکت احترام ویژه‌ای قائلم و درصدد ارتقای راه‌های ارتباطی با این شرکت هستم چراکه مهم‌ترین و بزرگ‌ترین واحد فولادسازی در ایران و خاورمیانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =