نمایشگاه متالکس

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: برپایی نمایشگاه «متالکس» باعث پیوند میان تامین‌کنندگان خرد و تولیدکنندگان کلان گردیده و تاثیر مهمی بر پویایی صنعت فولاد کشور دارد.

طهمورث جوانبخت در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «متالکس»، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: این نمایشگاه محل تلاقی تامین‌کنندگان محصولات متالورژی و فولاد است و فروشندگان و خریداران به خوبی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و رویدادهایی منجر به تقویت ارتباطات بین فعالان این صنعت خواهد شد چراکه نمایشگاه‌هایی همچون متالکس بر پویایی صنعت فولاد کشور تاثیرگذار هستند.
وی در خصوص میزان فروش شرکت فولاد مبارکه و تاثیرات ناشی از محدودیت انرژی بر این موضوع افزود: شرکت فولاد مبارکه از ابتدای خرداد تا پایان شهریورماه امسال به دلیل محدودیت سراسری انرژی دچار کاهش تولید شد اما سعی کرد محصولات نهایی خود را به فروش رسانده تا این محدودیت‌ها باعث افزایش قیمت‌ها نشوند.
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: به دنبال محدودیت منابع انرژی، محصولات ما کمی دیرتر از زمان تعیین‌شده به دست مشتریان رسید اما با این وجود، نیاز بازار داخلی به طور کامل تامین شد؛ همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، چند سالی است که برگزاری نمایشگاه‌های حوزه صنعت نسبت به گذشته کمرنگ‌تر شده اما برگزاری نمایشگاه «متالکس» در سال جاری به ارتقای صنعت فولاد به ویژه در بخش بومی‌سازی کمک شایان توجهی خواهد کرد.
وی حضور پررنگ تولید کنندگان پایین‌دستی و تامین‌کنندگان عمده در صنایع فولادی را نقطه مثبت نمایشگاه «متالکس» دانست و ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه نیز به عنوان شرکت اصلی در حوزه تولید فولاد و با توجه به شعار سال و استراتژی بومی‌سازی خود، همواره از تولید داخلی حمایت کرده و برگزاری نمایشگاه‌هایی نظیر «متالکس» به این استراتژی و بومی‌سازی کمک می‌کند.
جوانبخت در پایان با تاکید بر حمایت شرکت فولاد مبارکه از شرکت‌های دانش‌بنیان ابراز داشت: انعقاد قراردادهای متعدد شرکت فولاد مبارکه با شرکت‌های دانش‌بنیان نشان از حمایت فولاد مبارکه از این شرکت‌ها را دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =