• ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
  • کد خبر: 18181
  • readingTime: ۱ دقیقه
نورد گرم تختال شمش فولاد شمش

در ابتدای این هفته قیمت شمش فولاد در بازارهای منطقه با کاهش همراه شد و تنها در بازار چین شاهد رشد قیمت شمش فولاد بودیم. گفته می شود قیمت مواد اولیه تولید از جمله عوامل مهم و اثرگذار بر قیمت شمش فولاد است.

به گزارش ایراسین، قیمت شمش فولاد ابتدای هفته جاری در بازار آسیا با کاهش ۱۲ دلاری قیمت همراه بود و از ۶۹۰ دلار بر هر تن به ۶۷۸ دلار رسید. همچنین قیمت شمش فولاد در بازار ترکیه نیز از ۶۳۳ دلار برهرتن سی اف آر به ۶۲۵ دلار بر هر تن رسید و ۸ دلار ارزانتر شد. در بازار دریای سیاه نیز هرتن فولاد از ۶۱۰ دلار قیمت گذاری انجام شده در هفته پیش به ۵۹۵ دلار برهرتن رسید و ۱۵ دلار ریزش قیمتی را تجربه کرد.

اما در این میان تنها بازار داخلی چین بود که در ابتدای این هفته شاهد افزایش قیمت شمش فولاد بود و از ۶۶۶ دلار بر هر تن هفته گذشته با رشد ۱۱ دلاری قیمت به ۶۷۷ دلار برهرتن قیمت گذاری شد.

به گفته فعالان بازار شمش فولاد، تغییرات قیمتی در این زمینه تحت تاثیر قیمت قراضه است که باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی برای آن رخ خواهد داد؟ افزایش یا کاهش قیمت قراضه در کنار سنگ آهن، همچنین میزان هزینه های حمل و نقل شمش فولاد موجب شده تا بازار تحت تاثیر این موارد قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =