• ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر: 17889
  • readingTime: ۱ دقیقه
شمش فولاد

ارزیابی فاکتورهای موجود برای شمش فولاد و قیمت‌های تعیین شده در ابتدای این هفته نشان میدهد نرخ شمش فولاد همچون هفته گذشته با ریزش قیمتی همراه شده و اکنون به زیر ۷۰۰ دلار بر هرتن رسیده است.

به گزارش ایراسین، قیمت شمش فولاد در ابتدای این هفته در بازار آسیا با کاهش ۲۳ دلاری قیمت همراه شد و از ۷۱۳ دلار هفته گذشته به ۶۹۰ دلار برهرتن سی اف آر رسید.

در بازار ترکیه نیز این کاهش قیمت دیده شد و شمش فولاد با ریزش ۲۵ دلاری از ۶۵۸ دلار بر هر تن که هفته گذشته قیمت خورده بود به ۶۳۳ دلار بر هر تن سی اف آر سقوط کرد.

بهای شمش فولاد در بازار دریای سیاه هم با کاهش ۲۰ دلاری قیمت از ۶۳۰ دلار بر هر تن به ۶۱۰ دلار رسید و این هفته را با کاهش قیمت آغاز کرد.

در این میان بازار داخلی چین که طی ۴ هفته اخیر با نوسانات قیمتی بسیاری همراه بود اما ریزیش قیمت آنچنان محسوس نبود به یکباره با کاهش ۳۴ دلاری، قیمت هرتن شمش فولاد از ۷۰۰ دلار به ۶۶۶ دلار رسید و بیشترین کاهش قیمت را نسبت به دیگر بازارهای فولادی تجربه کرد.

گفته می‌شود از جمله دلایل اصلی برای ریزش قیمت ها در بازار، کم شدن تمایل خریداران برای محصولات ارائه شده در بازار است؛ البته به گفته کارشناسان افزایش نرخ حمل و نقل نیز بر این روند نزولی بازار بی تاثیر نبوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =