• ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
  • کد خبر: 17800
  • readingTime: ۱ دقیقه
رمز ارز بیت کوین

همزمان با صعود بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال اواخر روز گذشته به ۵۰ هزار دلار رسید تا به بالاترین سطح ۳ ماهه خود رسیده باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین به نقل از سی ان بی سی، همزمان با صعود بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال روز یکشنبه به ۵۰ هزار دلار رسید تا به بالاترین سطح ۳ ماهه خود رسیده باشد.

بر اساس داده های CoinDesk قیمت این ارز دیجیتال در ساعت ۱۰:۴۰ بعد از ظهر حتی از این سطح هم بالاتر رفت و در ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد ET روز دوشنبه حوالی ۵۰،۰۹۵ دلار معامله شد.

بیت کوین در آوریل به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۶۴۰۰۰ دلار رسید اما در ماه های ژوئن و جولای با ریزش مواجه شده و حتی به زیر ۳۰ هزار دلار نیز سقوط کرد. یکی از دلایل اصلی این ریزش تجدید نظر در مقررات از سوی مقامات چینی بود که عملیات استخراج بیت کوین را متوقف کرده و به مکان دیگری نقل مکان کرد.

با این حال قیمت بیت کوین اما از اواسط ماه جولای به صورت مداوم در حال افزایش بوده است. در چند روز گذشته دو اعلامیه کلیدی برای فضای ارزهای رمزپنگاری شده منتشر شد که تاثیر مثبتی بر این بازار داشت. هفته گذشته ، Coinbase گفت که ۵۰۰ میلیون دلار رمزنگاری شده را خریداری و در ترازنامه خود ثبت می کند و ۱۰ درصد از سود را به دارایی های رمزنگاری اختصاص می دهد.

امروز هم PayPal گفت که سرویس خود را برای اجازه خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال در انگلستان راه اندازی می کند. در عین حال، ارزهای دیجیتال دیگر نیز با افزایش قیمت مواجه شدند. اتر هم بامداد امروز با حدود ۱.۸ درصد افزایش به ۳.۳۰۲.۵۹ دلار رسید. اتریوم ، شبکه بلاک چین که از اتر پشتیبانی می کند، در اوایل ماه جاری یک ارتقا کلیدی را فعال کرد که به افزایش قیمت کمک کرد.

ویجی آیار ، مدیر توسعه تجارت در صرافی ارز دیجیتال Luno ، گفت که خریدهای زیادی در حدود ۲۹،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ دلار زمانی که بیت کوین تقریباً ۵۰ درصد تخفیف نسبت به بالاترین قیمت آوریل داشته است.

عیار گفت: "بسیاری از بازیکنان بزرگ از این قیمت ها استفاده کردند" و افزود بیت کوین می تواند "دوباره اوج های تاریخ را آزمایش کند."

بر اساس داده های Coinmarketcap ، ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده روز یکشنبه بیش از ۲.۱۴ تریلیون دلار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =