حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از فردا ادارات، شرکت های خصوصی در اصفهان مطابق با دستورالعمل های محدودیت های هوشمند بازگشایی می شوند. از آنجا که وضعیت استان اصفهان قرمز است کارکنان با یک سوم به صورت حضوری و دو سوم دورکاری به فعالیت مشغول خواهند شد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین، درخصوص آخرین تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: از فردا ادارات دولتی و شرکت های خصوصی در اصفهان مطابق با دستورالعمل های محدودیت های هوشمند بازگشایی می شوند. از آنجا که وضعیت استان اصفهان قرمز است کارکنان با یک سوم به صورت حضوری و دو سوم دورکاری به فعالیت مشغول خواهند شد. 

وی افزود: کارکنان خدمات و مشاغل ضروری ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد دورکاری خواهد بود و صنوف هم طبق دستورالعمل محدودیت های پنجگانه هوشمند فعالیت خواهند کرد. تاکید امروز جلسه ستاد استانی کرونا بر فعالیت رستوران ها و فست فودها به صورت بیرون بر بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: تالارها، استخرها، سالن های ورزشی، چایخانه ها و مراکز گردشگری و مکانهایی که احتمال تجمع افراد در آنجا زیاد است، تعطیل خواهد بود. برای بازارهای سرپوشیده قرار شد دستورالعملی تهیه شود و توسط ستاد ملی کرونا به تمام کشور ابلاغ شود.

وی اضافه کرد: ممنوعیت سفر و تردد بین استانی تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و تمدید این ممنوعیت سفر در آینده نزدیک اطلاع رسانی می شود.

غلامی ضمن تشکر از هیئات مذهبی در برگزاری مراسم محرم گفت: متاسفانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برگزاری مراسم ها در فضای باز ۷۰ درصد بود که توسط سازمان تبلیغات اسلامی تذکرات لازم داده شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ترددها در ۱۲ مبادی ورودی استان اصفهان با حضور مأموران پلیس راه کنترل شده است که با کاهش ۳۸ درصدی حجم سفرها در یک هفته گذشته مواجه بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =