• ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
  • کد خبر: 17422
  • readingTime: ۱ دقیقه
سید جواد حسینی کیا

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: من موافق تعیین عوارض ۷۰ درصدی برروی محصولات فولادی به ویژه ابتدای زنجیره فولاد هستم چون این عوارض موجب تنظیم بازار فولاد ، تکمیل زنجیره با درآمد پایدارتر برای کشور خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از فولادبانف سید جواد حسینی کیا افزود: دولت در واقع سیاستگزار است و موظف است زنجیره فولاد را تکمیل کند و اگر در پایین دست معافیت مالیاتی زیاد باشد عملا تکمیل زنجیره صورت نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: هرچقدر در ابتدای زنجیره معافیت مالیاتی کمترباشد زنجیره فولاد به سمت تکمیل شدن پیش خواهد رفت و هرچه در انتهای زنجیره معافیت مالیاتی بیشتر باشد به نفع کشور و صنعت فولاد خواهد بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: من موافق تعیین عوارض ۷۰درصدی برروی محصولات فولادی بویژه ابتدا و پایین دست زنجیره فولاد  هستم چون این عوارض برای رگولاتوری و تنظیم گری بازار فولاد است که در نهایت به نفع کشور خواهد بود.

حسینی کیا گفت: فروش محصولات ابتدای زنجیره فولاد نوعی خام فروشی بحساب می آید است و ما نباید دنبال خام فروشی باشیم و بلکه تکمیل زنجیره در این صنعت هدف اصلی ما و وزارت صنعت است چون موجب درآمد پایدارتر و ارزآوری بیشتر برای تولیدکنندگان ، صنعت و کشور خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =