مجمع ایمپاسکو

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) به عنوان بازوی اجرایی ایمیدرو، قابلیت برند بین المللی شدن را دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، وجیه ا... جعفری؛ در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با بیان این مطلب گفت: طی سال های اخیر، جهش مطلوبی در حوزه تولید، توسعه و درآمدزایی در بخش معدن صورت گرفته و نقش شرکت های تابعه ایمپاسکو نیز در این زمینه، قابل توجه است. وی افزود: ایمپاسکو در مسیری قرار گرفته که می تواند به یک هلدینگ معدنی نیرومند و حتی یک برند بین المللی در سطح دنیا تبدیل شود. از این رو، انتظار از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، متفاوت از سال های گذشته است و باید این شرکت به صورت سازمان یافته تر نسبت به گذشته، مسیر رشد را در پیش بگیرد.

ضرورت توجه به بخش پژوهش

رئیس هیات عامل ایمیدرو توجه ویژه به بخش پژوهش را در اولویت برنامه کاری سال ۱۴۰۰ شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، عنوان و تصریح کرد: همزمان با موضوع اکتشاف – به عنوان یکی از برنامه های اصلی ایمپاسکو - باید موضوع پژوهش مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بالای امر پژوهش برای توسعه، ایمیدرو حمایت های لازم را برای توسعه بخش پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی به عمل خواهد آورد.

ضرورت تثبیت سرمایه گذاری در مناطق محروم

جعفری با اشاره به هدایت و تثبیت سرمایه گذاری در مناطق محروم به عنوان یکی دیگر از برنامه های ایمپاسکو در سال جاری، گفت: انتظار می رود امسال نیز همانند گذشته، شاهد عملکرد مثبت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مناطق معدنی محروم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =