• ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر: 17149
  • readingTime: ۱ دقیقه
38 درصد رشد درآمد فروش «فخوز»

گزارش عملکرد ماهانه شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز برای دوره منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۰ منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش شرکت در ۴ ماهه اول ۱۴۰۰ با رشد ۱۲۲ درصدی همراه گشته است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش شرکت فولاد خوزستان در تیرماه امسال برابر با ۳۶,۶۱۱,۱۱۰ میلیون ریال بوده است که سهم فروش بازار داخلی ۷,۹۶۹,۹۸۳ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۳۱,۶۴۱,۱۲۷ میلیون ریال بوده است.

با نگاهی بر میزان عملکرد این شرکت در ۳ ماهه اول امسال مشاهده می‌کنیم که میزان فروش فولاد خوزستان برابر با ۱۰۹,۰۶۷,۸۲۴ میلیون ریال بوده که از این مقدار سهم صادرات بیش از فروش در داخل است؛ به این شکل که ۶۵,۲۳۲,۷۳۶ میلیون ریال سهم بازار صادراتی و ۴۳,۸۳۵,۰۸۸ میلیون ریال سهم بازار داخلی بوده است. (به نظر می‌رسد سیاست‌های سختگیرانه وزارت صمت در سال جدید کم شده و در نتیجه شاهد بازگشت صادرکنندگان فولادی کشورمان به بازارهای بین‌المللی و منطقه ای هستیم.)

در مجموع می توان گفت: شرکت فولاد خوزستان از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه فروشی برابر با ۱۴۸,۶۷۸,۹۳۴ میلیون ریال داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که عدد ۶۷,۰۲۸,۸۸۶ میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۱۲۲ درصدی فروش همراه شده است.

شرکت فولاد خوزستان در ۴ ماهه اول امسال توانسته است محصولات زیر را تولید کند:

بلوم و بیلت داخلی: ۵۱۶ هزار و ۲۱ تن

اسلب داخلی: ۵۵۷ هزار و ۴۸۱ تن

گندله: یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۵ تن

آهن اسفنجی: یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۱۲ تن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =