رضا شهرستانی 1

سید رضا شهرستانی عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در یادداشتی از تاوان سنگین قطع شدن برق برای صنعت فولاد خبر داد.

به گزارش ایراسین در ادامه این یادداشت آمده است:

بازاریابی صادراتی همچون کاشت درخت گردو؛ زمانبر و پرزحمت است. سالها طول کشید تا بازار عراق به تسخیر شرکت های فولادی ایرانی درآمد و این شرکت ها توانستند با صادرات خود ضرر و زیان انباشته شان را جبران و سهم عمده ای از نیاز ارزی کشور را تامین کنند.

متاسفانه تمام اندوخته سالها زحمت و مرارت مدیران فولادی دریک ماه اخیر به دلیل قطع برق و تعطیلی واحدهای تولیدی و عدم توان کارخانجات در تامین نیاز مشتری دود شد و به هوا رفت.

درخواب طولانی مدیران کشور بازار فولاد ایران در عراق و اربیل دو دستی تقدیم رقیب تشنه یعنی ترکیه شد. این شکست اقتصادی اگر بیشتر از شکست سیاسی و میدانی نباشد، هرگز کمتر از آن نخواهد بود و باید به این بی تدبیری  گریست.

حال به جهت جلب رضایت مردم برق کارخانجات را قطع فرمایید و با این تدبیر کودکانه افتخارکنید. لطمه وارده برصنایع جبران ناپذیر و تاثیرآن بر زندگی تک تک مردم را خواهید دید.

ادامه این روند بیکاری کارگران صنایع بخصوص واحدهای فولادی استان که بیشترین اشتغال کارگران را عهده داراست به همراه خواهد داشت.

این نوشتار به خاطر اشراف به مخاطرات این رفتار وزارت نیرو و پیامدهای آن تقدیم حضورگردید وگرنه نوشدارو نیز افاغه نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =