منصور شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۲۳۰ مرکز استخراج رمزارز در استان اصفهان شناسایی شده است و شش هزار و ۸۰۰ دستگاه ماینر معادل توان ۱۷ هزار مگاوات برق ضبط و جمع آوری شد.

منصور شیشه‌فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه در یک هفته اخیر در بخش خانگی خاموشی برق نداشتیم، اظهار کرد: هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت نیرو و به منظور کاهش و منظم نمودن اعمال خاموشی مشترکان خانگی و تجاری و جلوگیری از خاموشی گسترده در شبکه برق به مدت دو هفته تمام صنایع را موطف به ۱۰ درصد دیماند مصرفی محدود کردند که در صورت عدم همکاری شرکت های برق مجازند بلافاصله برق مشترک را قطع کنند.

شناسایی ۱۲۳۰ مرکز استخراج رمز ارز در اصفهان

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۲۳۰ مرکز استخراج رمزارز در استان اصفهان شناسایی شده است و شش هزار و ۸۰۰ دستگاه ماینر معادل توان ۱۷ هزار مگاوات برق ضبط و جمع آوری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: امسال دما ۲ الی ۴ درجه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است و همین موضوع باعث شده که صنایع تعمیرات دوره ای را جلوتر بیندازند و تا پایان مرداد ماه هم پنج شنبه ها در سراسر کشور برای دستگاه های دولتی تعطیل است.

وقوع ۳۲ حریق در مراتع اصفهان/۱۱۷ هکتار طعمه حریق شد

وی در ادامه به اطفاء حریق در شش و نیم هکتار از مراتع کلبعلی شهرستان سمیرم در بعدازظهر امروز اشاره کرد و گفت: پس از دوساعت تلاش عوامل امدادی و تیم های محلی این حریق اطفاء شد.

شیشه فروش با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۲ مورد حریق در مراتع به وقوع پیوسته است، اظهار کرد:۱۱۷ هکتار از پوشش های گیاهی و مراتع دچار آتش سوزی شده است که علت را باید در گرما، خشکی هوا، وزش بادهای گرم، عدم بارشهای فصلی و خشکی پوششهای گیاهی جستجو کرد.

وی گفت: با پیش بینی تداوم افزایش دما بر ضرورت پاکسازی پوشش های گیاهی خشک درمزارع و باغات، عدم روشن کردن آتش و جلوگیری از رهاسازی اشیاء براق و صیقل در محیط تاکید می شود.

۱۶مورد غرق شدگی در منابع آبهای اصفهان/۱۰ نفر در استخرهای ذخیره آب کشاورزی غرق شدند

وی به حادثه غرق شدگی یکنوجوان ده ساله در رودخانه زاینده رود هم اشاره ای کرد وگفت: این پسربچه بعدازظهر امروز در محدوده شهر اصفهان دچار غرق شدگی شد؛ از ابتدای سال تاکنون ۱۶ مورد حادثه درمنابع آبی اصفهان رخ داده است که ۱۰ نفر در استخرهای کشاورزی جان باختند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به افزایش دما، هشدار شنا ممنوع در سدهای مخزنی، رودخانه ها و کانالهای منشعب، استخرهای ذخیره آب کشاورزی و ضرورت ایمنی این مکانها با نصب حفاظ و تابلوهای هشدار ضروری است. تیم های گشت و کنترل توسط شرکت آب منطقه ای هم در مسیر بالادست رودخانه، سدها و استخرها وضعیت را بررسی و پایش می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =