محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: حس خوبی است که تیمی وجود دارد که سال‌های سال فرهنگ خودشان را حفظ کرده است.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با توجه به هفته‌های آخر لیگ، حساسیت‌ها بیشتر شده است، باید در همه بازی‌ها با تمرکز بازی کنیم و در بازی دو هفته پیش دیدید که یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل‌مان شد. بازی هفته گذشته‌مان هم بسیار سنگین شد و به همین دلیل ما دیگر چیزی به عنوان بازی راحت نداریم.  

وی ادامه داد: می‌دانیم صنعت نفت آبادان تیم خوبی است و با تمام احترامی که برای تیم‌های خوزستانی قائل هستم، این تیم آن فوتبالی که همیشه خوزستانی‌ها ارائه می‌دادند را به نمایش می‌گذارد و این ریشه در فرهنگ‌شان دارد. البته سوءتفاهم پیش نیاید و تیم‌های دیگر با دیدگاه‌های دیگر دارند فوتبال بازی می‌کنند.  

محرم نویدکیا با بیان اینکه صنعت نفت آبادان فرهنگ فوتبال خوزستان را حفظ کرده است، افزود: صنعت نفت آبادان بیشتر می‌خواهد توپ در جریان بازی باشد و نمی‌خواهد به‌راحتی توپ را از دست بدهد. حس خوبی است که تیمی وجود دارد که سال‌های سال فرهنگ خودشان را حفظ کرده است. جدا از نتایج‌شان، جای تحسین دارد که این فرهنگ را دارند و امیدوارم همیشه موفق باشند.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: خوشبختانه نه مصدوم و نه محروم داریم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. در ادامه لیگ کاری به بقیه تیم‌ها نداریم و بازی به بازی تیم را رو به جلو می‌بریم و وضعیت پیچیده نیست.

وی در پایان با بیان اینکه رقابت بین سه تیم اول جدول رده بندی پرسپولیس، سپاهان و استقلال است، اظهار داشت: بنده به حواشی دنیای مجازی توجه نمی‌کنم و برای من مهم نیست. دلم نمی‌خواهد به حواشی فکر کنم و دوست دارم با دیدگاه خودم و همکارانم کار را پیش ببریم، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و نتایجی که تا امروز گرفتیم فوق العاده بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =