حجت الله غلامی

معاون عمرانی استانداری اصفهان از بهره برداری از مرحله اضطرار طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ تا پایان تیرماه خبر داد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وضعیت بحرانی آب شرب استان اصفهان اظهار کرد: مرحله اول (اضطرار) طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ با افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان، به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته است که امیدواریم تا پایان تیرماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: این سامانه شامل سه خط انتقال و یک تصفیه خانه به ظرفیت حدود ۱۰ متر مکعب بر ثانیه است که با اعتبارسه هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با بهره برداری طرح اول (اضطرار) طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان مشکل کمبود آب شرب در مرداد ماه رفع می شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف کمبود آب آشامیدنی ۱۴ شهرستان استان (شامل ۷۶ شهر) و کلانشهر اصفهان در حال اجراست، گفت: با بهره برداری از مرحله اول طرح، ۴.۳ متر مکعب در ثانیه به آب آشامیدنی اضافه می‌شود.

گفتنی است، اجرای طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ سال ۱۳۹۷ آغاز شده ومیزان آبدهی این طرح در هر ثانیه،۶.۹  دهم متر مکعب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =