• ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15795
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد

شرکت فولاد خوزستان امروز سه‌شنبه یکم تیر ماه، ۶۵ هزار تن محصول اعم از ۴۰ هزار تن تختال و ۲۵ هزار تن شمش بلوم فولادی را در بورس کالای ایران عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایراسین، شرکت فولاد خوزستان امروز سه‌شنبه یکم تیر ماه، ۲۵ هزار تن شمش فولادی با گرید ۵SP را در بورس کالای ایران به قیمت ۱۳۲ هزار و ۱۶۳ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این شرکت ۲۰۰ تن و حداقل خرید نیز ۲۰ تن در نظر گرفته شده است. نوع قرارداد به صورت سلف بوده و تسویه نیز به صورت نقدی انجام می‌شود.

ابعاد شمش ۱۵۰*۱۵۰*۱۲۰۰۰ میلی‌متر با تلرانس منفی و مثبت ۵*۵*۱۰۰ میلی‌متر بوده و حمل کالا فقط به مقصد کارخانجات نوردی مجاز است. شمش در تاریخ ۳۱ تیر ماه به مشتریان تحویل داده می‌شود.

همچنین فردا سه‌شنبه یکم تیر ماه، شرکت فولاد خوزستان ۵۰ هزار تن تختال با گرید ST۳۷ را در بورس کالای ایران به قیمت ۱۶۹ هزار و ۵۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این شرکت ۲۰۰ تن و حداقل خرید نیز ۲۰ تن در نظر گرفته شده است. نوع قرارداد به صورت سلف بوده و تسویه نیز نقدی/ اعتباری انجام می‌شود.

ابعاد ۹۸۰۰-۳۸۰۰*۱۲۵۰-۱۲۰۰*۱۹۵ و ۲۴۵ میلی‌متر به ترتیب با تلرانس منفی و مثبت ۱۰۰*۱۰*۵ میلی‌متر با درخواست خریدار و موافقت فروشنده بوده و حمل کالا فقط به مقصد کارخانجات نوردی مجاز است. در صورت درخواست خریدار مبنی بر تغییر گونه فولادی، در صورت توانمندی تولید با اخذ مبلغ مابه‌التفاوت امکان‌پذیر است. تاریخ تحویل ۳۱ تیر ماه خواهد بود.

منبع: فلزات آنلاین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =