• ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
  • کد خبر: 15629
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا خلعتبری

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: همه تلاشم را انجام می دهم تا هرچه زودتر به آمادگی صد در صد برسم و بتوانم به تیم کمک کنم.

به گزارش ایراسین، محمدرضا خلعتبری هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون تعطیلی لیگ برتر به دلیل بازی های تیم ملی گفت: این تعطیلات که ایجاد شده به کیفیت مسابقات لیگ برتر ضربه می‌زند و تیم ما هم برای اینکه خودش را در فرم خوب مسابقات حفظ کند باید تلاش زیادی به خرج دهد ولی خدا ار شکر با برنامه ریزی دقیق کادرفنی و تمریناتی که برای ما در نظر گرفته شده این مشکل به حداقل رسیده و لطمه زیادی از این بابت نخواهیم خورد.

وی با بیان اینکه اردوی خوبی در کردان کرج داشتیم، افزود: این اردو خیلی مفید بود و حالا آماده شروع دوباره مسابقات هستیم، بنده متاسفانه به دلیل مصدومیت مدتی در کنار سپاهان نبودم ولی چند وقتی است که به تمرینات گروهی اضافه شدم و در خدمت تیم هستم و همه تلاشم را انجام می دهم تا هرچه زودتر به آمادگی صد در صد برسم و بتوانم به تیم کمک کنم و بازیکن مفیدی برای تیم باشم.

محمدرضا خلعتبری در مورد رقابت با پرسپولیس در مسیر قهرمانی هم توضیح داد: هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده ولی با توجه به شرایط فکر می‌کنم رقابت‌ اصلی بین ما و پرسپولیس باشد.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: همه تلاش ما این است در دیدارهای باقی مانده بهترین نتایج را کسب کنیم و مزد زحمات یک فصل مان را بگیریم و هواداران را در پایان فصل خوشحال کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =