• ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
  • خبرنگار: Yousof-nasr
  • کد خبر: 15620
  • readingTime: ۱ دقیقه
تساوی پرگل محرم و منصوریان در نقش جهان

شاگردان محرم نویدکیا و علیرضا منصوریان در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز دوباره لیگ برتر به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

 به گزارش ایراسین، این سومین دیدار تدارکاتی دو تیم سپاهان و آلومینیوم اراک برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر بود. سپاهان پیش از این مقابل دو تیم صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان با تساوی یک بر یک و با گل‌های سجاد شهباززاده از زمین خارج شده بود و در سوی دیگر شاگردان علیرضا منصوریان پس از تساوی خانگی یک بر یک مقابل مس رفسنجان، در تهران مقابل فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. 

تساوی پرگل محرم و منصوریان در نقش جهان


سومین دیدار تدارکاتی دو تیم در شرایطی برگزار شد که سپاهان شروع بهتری در این مسابقه داشت و سجاد شهباززاده که این روزها آماده نشان می‌دهد، تیمش را با یک گل برتری به رختکن برد. در نیمه دوم باز هم تیم میزبان بهتر بازی کرد و شهباززاده توانست گل دوم را هم وارد دروازه شاگردان علیرضا منصوریان کند. 

پس از این دو گل تیم آلومینیوم که نمی خواست اتفاقات دیدار برگشت در لیگ مقابل طلایی پوشان تکرار شود، موفق شد با گل حامد پاکدل از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل برساند و در ادامه این سعید باقرپسند بود که بازی را به تساوی کشاند. 

تساوی پرگل محرم و منصوریان در نقش جهان


شاگردان علیرضا منصوریان حتی فرصت داشتند که با پیروزی ٣ بر ٢ از زمین خارج شوند ولی واکنش فوق العاده دروازه بان تیم میزبان در این مسابقه تدارکاتی مانع شد. 
سپاهان در شروع دوباره رقابت های لیگ برتر یکشنبه ۶ تیر در اهواز دیدار بسیار سخت و تعیین کننده ای را مقابل فولاد پیش رو خواهد داشت و در اصفهان شاگردان علیرضا منصوریان دیدار دشواری را جمعه چهارم تیرماه مقابل ذوب آهن پیش رو دارند.

تساوی پرگل محرم و منصوریان در نقش جهان

منبع: ورزش سه 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =