مهرداد علیقارداشی

مجمع عمومی هیات تنیس روی میز استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع عمومی هیات تنیس روی میز استان اصفهان با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون و سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان روز دوشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۰ در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.

سید محمد طباطبایی در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه در هیات تنیس روی میز استان اصفهان شاهد نگاه علمی، دقیق و برنامه محور هستیم که این مهم موجب برتری این هیات در سطح کشور شده است، مهدی تکابی رئیس هیات تنیس روی میز با برنامه ریزی و استفاده از ماده ۲۷، توانست در زمینه زیر ساخت های این رشته فعالیت های خوبی داشته باشد.

هیات تنیس روی میز از ظرفیت آموزش و پرورش به خوبی بهره برد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه خانه تنیس روی میز در حد استانداردهای بین المللی احداث شده است، افزود: هیات تنیس روی میز توانسته همسو و در کنار برنامه های استراتژیک اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون برنامه های خود را اجرایی کند و امروزه تنیس روی میز در سبد خانواده شهروندان استان اصفهان قرار گرفته است.

وی با اشاره به سند راهبردی ورزش استان و نگاه رقابتی فدراسیون گفت: هیات تنیس روی میز توانسته در بعد قهرمانی و رقابتی تعاملات خوبی را با باشگاه های استان داشته و همراهی و همکاری آنها را جذب کنند، باشگاه های پادمایدک و ذوب آهن از جمله باشگاههایی هستند که در این رشته فعالیت حرفه ای خود را آغاز کردند.

سید محمد طباطبایی با مهم دانستن پتانسیل آموزش و پرورش در رشد و توسعه تنیس روی میز بیان داشت: ظرفیت آموزش و پرورش پتانسیل دیگری بود که هیات تنیس روی میز توانسته از آن به خوبی بهره ببرد، در زمینه همگانی نیز برنامه های خوبی را اجرا کرده و می تواند الگوی شعار ورزش اصفهان در راستای رشد و توسعه ورزش در کشور باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: استان اصفهان به عنوان نماد و الگوی مناسبی در کشور خدمات خوب و شایسته ای را به ورزشکاران این رشته در استان و کشور ارائه داده است، اصفهان همیشه در بعد میزبانی و برگزاری رقابت‌های مختلف سرآمد بوده است و در راستای اجرایی شدن برنامه های فدراسیون‌ها کمک کند.

وی با اشاره به میزبانی های مختلف اصفهان در سطح بین المللی افزود:  در این رشته نیز انتظار میزبانی یکی از رویدادهای جهانی و آسیایی داریم تا بتوانیم تمام ظرفیت و توان اصفهان را نشان دهیم. اداره کل ورزش و جوانان در کنار هیات تنیس روی میز در راستای اجرایی کردن برنامه های خواهد بود. 

سید محمد طباطبایی در پایان گفت: ورزشکاران تنیس روی میز در میادین بین المللی موفق بوده اند که این موفقیت ها بی شک در سایه آرامش، پیگیری ها و تلاش های ریاست فدراسیون بوده است.

میزهای تنیس روی میز نوشاد میزهای بسیار خوبی است

مهرداد علیقارداشی نیز بیان داشت: باید به خانواده تنیس روی میز بابت حضور افشین بدیعی به عنوان نماینده قاره آسیا در هیات شش نفره ژوری و نیما عالمیان به عنوان تنها بازیکن ایران تبریک بگویم، البته نوشاد عالمیان دیگر نماینده ایران به دلیل تغییرات قوانین و کاهش سهیمه آسیا در المپیک قربانی شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز پیرامون پاراتنیس روی میز گفت: در این بخش ظرفیت های زیادی داریم و در ۱۱ کلاس برگزار می شود و امیدواریم ورزشکاران ایرانی در رقابت های بحرین بتوانند نتایج خوبی کسب کنند و از استان اصفهان نیز می خواهم که در کنار سایر رشته ها در این بخش نیز فعالیت خود را پر رنگ تر کنند.

وی همچنین با اشاره به میزهای تنیس روی میز نوشاد افزود: در سال حمایت از تولید ملی، میزهای بسیار خوبی تولید شده که با رفع ایرادات کوچکی که دارد و با تایید فدراسیون جهانی تمام مسابقات بر روی این میزها انجام می شود و تعدادی از این میزها با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در اختیار شهرستان های استان اصفهان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =