بیمار کرونا - کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: برای تزریق دوز اول واکسن کرونا در گروه های هدف زیر ۷۰ سال با محدودیت مواجه شدیم و منتظر دریافت محموله جدید واکسن کرونا هستیم و مساله واکسن کرونا به محدودیت در واردات مربوط می شود.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره اینکه برای تزریق دوز اول واکسن کرونا در گروه های هدف زیر ۷۰ سال با محدودیت مواجه شدیم و منتظر دریافت محموله جدید واکسن کرونا هستیم، اظهار کرد: مساله واکسن کرونا به محدودیت در واردات مربوط می شود.

وی به اینکه اگرچه روند ابتلا به کرونا در استان اصفهان کاهشی است اما میزان آن کم و هشدار دهنده است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ازهزار و ۵۰۵ بیمار مشکوک به کرونا ۳۵۰ مورد قطعی شناسایی شد و ۱۷۴ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۳۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز ۸۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۱۹۶ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۳ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۷ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

ظرفیت محدود تزریق دوز اول واکسن کرونا در اصفهان/ احتمال توقف روند کاهشی کرونا در نصف جهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =