سعید بخش

معاون طرح و توسعه شرکت فولاد مبارکه گفت: برگزاری نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه با پیمانکاران توسعه در مسیر مانع زدایی از تولید و توسعه برنامه ریزی شده است که امیدواریم مثمر ثمر باشد.

احمد سعیدبخش در گفت وگو با خبرنگار ایراسین در توضیح علت برگزاری نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه و شرکای تجاری کسب و کار (پیمانکاران توسعه) اظهار کرد: پیمانکاران و مشاوران به واقع شرکای تجاری شرکت فولاد مبارکه محسوب می شوند و هرگونه مانع بر سر راه ایشان به منزله مشکل و مساله ماست.

وی افزود: مدت ها بود که پیمانکاران درخواست دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه را داشتند که با مطرح شدن این درخواست، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه استقبال کردند و امروز دور هم گردآمدیم تا هرگونه مانع سر راه شرکای تجاری بررسی شود.

معاون طرح و توسعه شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: هدف نشست مشترک شرکت فولاد مبارکه با شرکای تجاری کسب و کار(پیمانکاران توسعه) بهره گیری از پیشنهادات، انتقادات شرکای تجاری شرکت فولاد مبارکه است تا در مسیر تعامل با پیمانکاران تسهیل گری شود. مشکلات پیمانکاران در بخش توسعه و اجراست و با حل این موانع، پروژه های شرکت فولاد مبارکه تسریع می شود.

وی افزود: با بهره گیری از نقطه نظرات پیمانکاران و خروجی کارگروه های پیشنهادی توسط پیمانکاران در قراردادها اعمال شود.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه شرکای تجاری بسیاری دارد اما امروز به علت شرایط کرونا میزبان تعداد محدودی از این شرکای تجاری هستیم و امیدواریم این نشست مثمر ثمر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =