سید محمد طباطبایی

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان با حضور سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، معاونین وی، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران و دیگر اعضای مجمع در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع اظهار داشت: یکی از مباحثی که در راستای اهداف و سیاست های کلان ورزش است، بحث پزشکی ورزشی می باشد که هرچه ورزش پیشرفته و نگاه به ورزش یک نگاه علمی شد اهمیت و موضوعیت حضور فدراسیون پزشکی ورزشی در کنار سیاست‌های کلان ورزش بروز و ظهور کرد.

فدراسیون ظرفیت استان های کشور را بالقوه و بالفعل دیده است

وی ادامه داد: غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران با نگاه علمی در حوزه آموزش و مبحث تعالی بخشی، توانمندسازی مربیان و باشگاه‌های ورزشی همت ویژه گمارده و در این راستا اقدامات مثمر ثمری داشته است.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی نگاه ویژه ای به استان ها داشته است، افزود: فدراسیون ظرفیت استان های کشور را بالقوه و بالفعل دیده است که بخش عظیمی از آن ظرفیت ها هنوز بالفعل نشده اند، امیدواریم در این راستا همه با هماهنگی و همراهی با  فدراسیون بتوانیم از این پتانسیل ها بهره کافی را ببریم. به طور حتم فدراسیون با همکاری و همراهی استان‌های یک ید واحد در راستای برنامه‌ریزی دقیق علمی جهت ارتقای سطح کمی و کیفی دانش مربیان در حوزه علمی ورزش خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: ما در اداره کل ورزش و جوانان بر اساس سیاست‌ها و راهبردهای خود سند راهبردی ورزش استان را تدوین کرده ایم که حول محورهای رقابت و سلامت محور می چرخد و در بحث سلامت محور فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان می توانند کمک شایانی داشته باشند.

خیرین حوزه های علوم را در نظر گرفتند

وی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب مسئولین هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: در بحث ویروس کرونا این هیات قبل از اینکه ابلاغیه ای  دریافت کند، ستاد استانی ورزش (مبارزه با کرونا) را تشکیل داد و با اجرای برنامه ریزی مطلوب با نکاتی پیرامون رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری و فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی و نظارت ویژه ای داشته و خوشبختانه کمترین گزارش‌ها در خصوص حادثه و آسیب را در اماکن و فضای ورزشی استان شاهد بودیم.

سید محمد طباطبایی به آکادمی علوم ورزشی لوافان اشاره کرد و گفت: این مکان علمی ورزشی خیر ساز است که خیرین با توجه به نگاه توسعه محور حوزه های علوم را در نظر گرفتند که با حضور هیات پزشکی ورزشی برنامه‌ها و اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به عنوان یک بازوی اجرایی و عملیاتی فدراسیون محسوب می شود، تاکید کرد: توصیه من به مسئولین هیات پزشکی ورزشی این است که نگاه ویژه ای به پایان نامه ها و رساله های در این حوزه داشته باشند، چراکه می تواند به ارتقا سطح علمی ورزشکاران کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =