سیف الله امیری مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با تقدیر از تلاشگران «شرکت فولاد مبارکه» گفت: صادرات تمام محصولات فولادی و معدنی انجام شده است و در آینده نزدیک ورق هم آزادسازی می شود.

سیف الله امیری در گفت و گو با خبرنگار ایراسین گفت: صادرات تمام محصولات فولادی به غیر از ورق آزادسازی شده است؛ روز گذشته علاوه بر صادرات شمش، مس و آلومینیوم و تمام محصولات معدنی هم آزادسازی شده است.

وی افزود: از شرکت ها انتظار داریم ۷۵ درصد عرضه محصولات را در بورس کالا انجام دهند و لیست شرکت ها به گمرک کشور ارسال شده است و هر ماه توسط وزارت صمت رصد می شوند و شرکت هایی که نسبت به کف عرضه در بورس کالا کوتاهی کنند از این لیست خط می خورند و پس از طی مدت زمان طولانی به این لیست برخواهند گشت.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت سفر به اصفهان را در راستای تحقق شعار بسیار خوب ارزیابی کرد وگفت: توسعه کارخانه های فولادسازی به روش ذوب سنگ آهن بدون کنسانتره و گندله در اصفهان می تواند علاوه بر کاهش سرمایه گذاری در افزایش تولید هم موثر باشد.

وی گفت: سال گذشته تحریم ها کمترین اثر را در تولید و صادرات فولاد کشور داشت چراکه از نظر ذخایر معدنی غنی هستیم و شرکت فولاد مبارکه آبروی مملکت است و رکوردزنی های پی در پی تولید در این شرکت مایه افتخار است.

امیری گفت: شرکت فولاد مبارکه علاوه بر تولید در شرایط تحریمی و کرونا توانست به بهترین شکل ممکن نیاز صنایع زیردستی را تامین کند.

وی در پیامی اختصاصی به تلاشگران فولاد مبارکه گفت: تا می توانید به تلاش در مسیر تولید ادامه دهید چراکه شرکت فولاد مبارکه با تولید و صادرات به ارزآوری کمک کرده است و در پشتیبانی و جهش تولید سرآمد صنعت فولاد کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =