کله پاچه

رئیس اتحادیه رستوران، کباب و بریان اصفهان گفت: بدنبال افزایش قیمت بی رویه کله پاچه در کشتارگاه‌ها، بین ۲۵ تا ۳۰ درصد مغازه داران از این صنف بیرون آمدند.

علی میزبانی در گفت وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: کمبود شدید دام و خروج بیشتر دام‌ها از دم مرزها و زیاد شدن دست واسطه‌گرها از دلایل رشد قیمت کله و پاچه در کشتارگاه ها شده است.

وی بیان اشت: قیمت فعلی کله و پاچه در کشتارگاه ها ۷۵ هزار تومان است که امروز فروشنده ها با کمتر از ۲۰ درصد سود به دست مصرف کننده با قیمت ۸۰ تا ۹۵ هزار تومان می‌فروشند.

رئیس اتحادیه رستوران، ‌کباب وبریان اصفهان تصریح کرد: پائین بودن قیمت کله و پاچه در کشتارگاه‌های اصفهان باعث شده بسیاری از کله و پاچه ها خام از اصفهان خارج و به دیگر شهرستان منتقل شود وبا قیمت های بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان به دست فروشندگان برسانند.

وی قیمت کله و پاچه پخته را در اصفهان بسیار پایین تر از دیگر استان های از جمله تهران و مشهد عنوان کرد و گفت:در حال حاضر قیمت کله و پاچه در دیگر استان ها روی مرز ۲۰۰ هزار تومان است در صورتی که در اصفهان کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است چون مردم قدرت خرید ندارند.

میزبانی با اشاره به اینکه از قیمت بالای کله پاچه در اصفهان شرمنده‌ام اما دست ما نیست، ادامه داد: قیمت هر دونه ای سیرابی به ۲۵ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: قیمت کله پاچه و سیرابی و جگر و دل قوه وگوشت ماه به ماه رشد می یابد و به دلیل کمبود شدیددام است  و تا از خروج دام جلوگیری نشود همین روند ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =