حمایت از حقوق مصرف کنندگان

در راستای تحقق شعار سال و حمایت و پشتیبانی از واحدهای صنفی، انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان با حضور معاون هماهنگی اقتصادی استاندار اصفهان، نشان و گواهی‌نامه نشان اعتماد را به ۶ واحد صنفی اتحادیه صنایع دستی اصفهان اهداء کرد.

به گزارش ایراسین، سید حسن قاضی عسگر،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، در آئین نشان اعتماد به ۶ واحد صنفی اتحادیه صنایع دستی اصفهان، با اشاره به لزوم برنامه ریزی کلیه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد برای تحقق شعار سال از اقدامات انجام شده توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان تقدیر و بر لزوم مصرف بهینه انرژی توسط واحدهای صنفی منتخب تأکید کرد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای اهدا نشان و گواهینامه نشان اعتماد به واحدهای صنفی شاخص های متعددی لازم  است.

مجتبی برزگر ادامه داد: از مهمترین این شاخصه ها رعایت موارد  مندرج در قانون حمایت از حقوق مصرف کننده و نداشتن سابقه محکومیت تعزیراتی است .

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان اصفهان گفت: این طرح منافعی دو جانبه برای مصرف کنندگان و واحدهای صنفی دارد، لذا امیدواریم در آینده نزدیک تعداد بیشتری از واحدهای صنفی تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

وی تأکید کرد: هدف طرح، ارتقا واحدهای صنفی و رسیدن به سطح استاندارد برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است، از سوی دیگر مردم واحدهای صنفی معتبر را شناخته و از آنها خدمات دریافت می‌کنند.

در این مراسم همچنین از تمبر یادبود مشترک انجمن استان و اتحادیه صنایع دستی رونمائی و توسط معاون استاندار به آقای سید عباس شیردلی رئیس اتحادیه صنایع دستی اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =