حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با اعمال محدودیت های تردد در ۹ محور مواصلاتی به استان اصفهان شاهد کاهش ۲۸ درصدی سفر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: در استان اصفهان، دو شهرستان شهرضا و دهاقان در وضعیت قرمز، پرخطر کرونا، قرار دارند و مابقی شهرستانهای استان اصفهان در وضعیت های  زرد و نارنجی هستند.

وی افزود: با توجه به گزارش دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان امیدواریم دو شهرستان قرمز استان اصفهان هم تا هفته آینده به وضعیت نارنجی تغییر رنگ دهند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از فردا مشاغل گروه یک و دو در استان اصفهان فعال هستند و بقیه گروه های شغلی نمی توانند فعالیت داشته باشند و امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی هرچه سریع روند کاهش بیماری کرونا را در استان اصفهان طی کنیم.

وی اضافه کرد: با اعمال محدودیت های تردد در ۹ محور مواصلاتی به استان اصفهان شاهد کاهش ۲۸ درصدی سفر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم. 

غلامی تصریح کرد: تردد شمارهای سطح شهر از کاهش ۵۱ درصدی تردد به ورودی کلانشهر اصفهان از روز سه شنبه تاکنون خبر می دهد؛  از سوی دیگر نماز عید فطر هم با برنامه ریزی های انجام شده برگزار شد و عدم تمرکز نمازگزاران باعث شد تا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خوبی انجام شود.

وی افزود: نسبت به روزهای آغازین اردیبهشت ماه وضعیت تعداد بستری های کرونا در بیمارستانهای استان اصفهان به یک سوم کاهش یافته است و ۳۰ درصد هم از فوتی های کرونا کاسته شده است که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تا پایان هفته بر تعداد شهرستانهای زردرنگ در استان اصفهان افزوده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =