پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با دبل پیروزی مقابل الریان قطر با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه E به دور بعدی صعود کرد.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴  بر۲ از سد الریان قطر گذشت و با اقتدار به عنوان صدرنشین گروهE  به دور بعدی صعود کرد. پرسپولیس در دور رفت نیز از سد نماینده قطر گذشته بود و به نوعی مقابل این تیم دبل کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در همان ابتدای بازی طوفانی آغاز کردند و در نیمه نخست هم دیرک دروازه الریان را لرزاندند و هم دو مرتبه توپ را توسط شهریار مغانلو و احسان پهلوان به تور دروازه دوختند. در نیمه دوم الریان برتری محسوسی به پرسپولیس داشت اما هر دو تیم نیمه دوم دو گل به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به اتمام برسد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری (۷۴- علی شجاعی)، محمد شریفی، امید عالیشاه (۷۸- مهدی شیری)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو (۷۸- محمدمهدی مهدی‌خانی)   سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب الریان قطر:  فهد یونس، شجاع خلیل‌زاده، دامی ترائوره (۴۰- یوسف عمر)، موفق عوض (۴۶- محمد علاءالدین)، خالد مفتاح، فرانک کوم، عبدالرحمن الکربی (۴۶- احمد عبدالمقصود)، عبدالعزیز حاتم، یاسین براهیمی، علی فریدون (۸۱- تمیم منصور)، یوهان بولی         سرمربی: لورن بلان

تیم داوری: هیرویوکی کیمورا(ژاپن)/ کمک‌ها: تاکومی تاکاگی و ایسائو نیشی‌هاشی؛ داور چهارم: محمد نصرالدین(مالزی)

کارت زرد: شهریار مغانلو(۱۲)، محمدحسین کنعانی‌زادگان(۵۳) از پرسپولیس - موفق عوض(۴۱)، شجاع خلیل‌زاده(۵۲)از الریان

دقایق حساس:

دقیقه ۲: ضربه ایستگاهی شهریار مغانلو با پای چپ از روی دیوار دفاعی بازیکنان قطری عبور کرد که فهد یونس توپ را دفع کرد .

دقیقه ۱۰: ارسال وحید امیری با ضربه سر مغانلو همراه شد که توپ او  به دیرک افقی دروازه الریان اصابت کرد .

دقیقه ۲۵: ارسال خالد مفتاح از سمت چپ زمین با دفع ناقص فرشاد فرجی همراه شد تا توپ به علی فریدون برسد و ضربه آکروباتیک این بازیکن را حامد لک مهار کند.

*گل اول پرسپولیس دقیقه ۲۷ توسط شهریار مغانلو: پاس رو به جلو امید عالیشاه به مهدی ترابی رسید که او هم مجددا توپ را به عالیشاه برگشت داد تا پاس رو به عقب وی با شوت فنی شهریار مغانلو تبدیل به گل شود.

*گل دوم پرسپولیس دقیقه ۳۳ توسط احسان پهلوان: تو سرتوپ های احسان پهلوان مقابل مدافع الریان، حرکت در عرض و شوت پشت محوطه جریمه پس از برخورد به دستان فهد یونس وارد دروازه شد .

دقیقه ۴۱: یاسین براهیمی قصد داشت ضربه ایستگاهی را مستقیم وارد دروازه پرسپولیس کند که آل‌کثیر به خوبی توپ را راهی کرنر کرد.

*گل اول الریان دقیقه ۴۸ توسط یوهان بولی: شوت محکم احمد عبدالمقصود از پشت محوطه جریمه را حامد لک با شیرجه بلند و واکنش خوبی دفع کرد، اما در ریباند یوهان بولی با شوت پای چپ گل اول الریان را به ثمر رساند.

*گل سوم پرسپولیس دقیقه ۶۸ توسط محمدحسین کنعانی‌زادگان: ارسال ارسال چیپ و دقیق مهدی ترابی به پشت بازیکنان قطری را کنعانی‌زادگان با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

*گل دوم الریان دقیقه ۷۲ توسط یوهان بولی): پس از شوت یاسین براهیمی که به یک بازیکن الریان برخورد کرد و ریباند شد، با ضربه زمینی یوهان بولی به گل تبدیل شد.

*گل چهارم پرسپولیس دقیقه ۷۳ توسط عیسی آل‌کثیر): ارسال سیامک نعمتی از سمت راست زمین را احمد عبدالمقصود به شکل ناقص دفع کرد تا توپ به عیسی آل‌کثیر برسد و با شوت محکم تماشایی به زیر طاق دروازه گل چهارم پرسپولیس را به ثمر برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =