وزیر راه

وزیر راه و شهرسازی گفت: توافق‌نامه همکاری راهبردی بین دو کشور ایران و سوریه نهایی شده تا با انجام این توافق نامه زمینه برای گسترش پایداری همکاری اقتصادی بین دو کشور فراهم شود.

به گزارش ایراسین، محمد اسلامی امروز در همایش مشترک ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: تلاش‌ها و همکاری‌ که تاکنون صورت گرفته و موجبات برگشت صلح و آرامش را به کشور سوریه فراهم کرده و حضور فعالان اقتصادی در این کشور به بازگشت به زندگی و پایداری کمک می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نهایی شدن توافق نامه همکاری راهبردی بین دو کشور گفت: در جلسه کلیه سرپرست‌ها و الزامات و لوازم تسهیل و تسریع کننده در پیشبرد همکاری‌ها بیان شده و در سفر ماه آینده میلادی حتما از فعالان اقتصادی دعوت می‌شود تا در هیأت تجاری که در سوریه حضور خواهد داشت، حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسائل مبادلات پولی و بانکی و حمل و نقل جزو ضروریات است، ‌گفت: ما باید از این فرصت سازندگی و گسترش فعالیت و به طور جدی استفاده کنیم و امیدواریم شرکت‌های ایرانی بتوانند در تمام سرفصل‌هایی که دولت سوریه و مردم سوریه مطرح کرده‌اند، با سرمایه‌گذاری‌ مشترک و قراردادهایی که منعقد خواهد شد در این کشور فعالیت اقتصادی داشته باشند و نشان دهیم که بخش خصوصی و دولت بیشتر از گذشته برای رسیدن به اهداف اقتصادی آماده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =