گیتی پسند

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازیکن محروم و مصدوم داریم، اما هیچکدام از بازیکنان به کرونا مبتلا نشده‌اند.

به گزارش ایراسین ،محمدحسین عراقی‌زاده در خصوص وضعیت نفراتی تیم فوتسال گیتی پسند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده است، اظهارکرد: بازیکنان مصدوم و محروم داریم، اما هیچ کدام از بازیکنان به کرونا مبتلا نشده اند و مشکل ما در بین کادر فنی است که وحید شمسایی، سرپرست و چند نفر از کادر تیم هم به کرونا مبتلا شده‌اند، با این حال مشکلی بابت بازی مقابل فرش آرا نداریم و فردا (چهارشنبه- ۱۱ فروردین ماه) عازم مشهد خواهیم بود.

وی در خصوص هدایت تیم در مقابل تیم فرش آرا گفت: وحید شمسایی شرایط خوبی دارد و در حال طی کردن دوران نقاهت خود است. محمد هاشم‌زاده به جای شمسایی در بازی مقابل فرش‌آرا هدایت تیم را با هماهنگی شمسایی برعهده دارد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان افزود: احمدی از طرف سرمربی به دلیل مسائلی که پیش آمده در اختیار باشگاه قرار گرفته است. بازیکنان محروم و مصدوم داریم و این مساله جدیدی نیست که نتوانیم مدیریت کنیم. درست است که بهادری، جعفری و برمشوری را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم اما گیتی پسند تیم بزرگ و حرفه ای است و بازیکنان با تجربه و جوانی که در تیم داریم با انگیزه و روحیه خوبی که دارند جای مصدومان را خواهند گرفت. کادر فنی و به خصوص سرمربی تیم اعتقاد خوب و کاملی به بازیکنانش دارد.

تیم های فرش آرا و گیتی پسند - پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۱۶ در سالن بهشتی مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این مسابقه از شبکه خراسان رضوی به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =