منصور  شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندتا پنجم فروردین ماه، بیش از ده میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان انجام شده است و سفر از استان تهران بیشترین سهم را در این بازه زمانی به خود اختصاص داده است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین به تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در روز ۵ فروردین اشاره کرد و اظهار داشت: در این تاریخ، ۸۳۷ هزار و ۱۴۶ تردد در راه های استان اصفهان انجام شده است که درصد تغییرات تعداد وسیله ورودی در این تاریخ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال گذشته به علت اعمال شدید محدودیت های کرونایی در پنجم فروردین ماه،  ۲۸ هزار و ۵۱۱ وسیله نقلیه از استان اصفهان خارج شد که امسال این تعداد به ۶۳ هزار و ۸۳۱ خودرو  و درصد تغییرات ۱۲۴ درصدی افزایش یافته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کل تردد انجام شده از ۲۵ اسفندماه تا روز پنجم فروردین ماه در راه های استان اصفهان را ۱۰ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۲۴۶ اعلام کرد و گفت: درسال جاری، تعداد وسیله نقلیه ورودی در این بازه زمانی ۶۹۴ هزار و ۸۲۰ است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با تغییرات ۷۰ درصدی افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی در سال جاری ۷۵۵هزار و ۵۹۲ است که این میزان در سال گذشته ۴۰۲ هزار و ۸۲۱ خودرو بوده است و با افزایش ۸۸ درصدی همراه است.

شیشه فروش سهم سفر از استان تهران را ۲۰ هزار و ۷۷۰  اعلام کرد و گفت: تاکنون بیشترین میزان سفر انجام شده به استان اصفهان از استان تهران بوده است و سفر از چهارمحال و بختیاری ، فارس، قم ، خراسان رضوی، مازندران در رتبه های بعدی قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =