جلسه هم اندیشی سرپرستان خبرگزاری های اصفهان با مدیر روابط عمومی فولادمبارکه

عکس:مجتبی جهان بخش

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در جمع نمایندگان خبرگزاری ها استان اصفهان: از جمله اقدامات اولویت دار روابط عمومی فولاد مبارکه برقراری ارتباط موثر و پویا با رسانه‌های جمعی است، زیرا باور دارم یکی از بال‌ها و بازوهای اصلی فولاد مبارکه، رسانه ها هستند.

به گزارش ایراسین، هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در جلسه هم اندیشی با نمایندگان خبرگزاری ها استان اصفهان گفت: ماهیت این جلسه هم افزایی و همفکری با رسانه هاست. از جمله اقدامات اولویت دار من برقراری ارتباط موثر و پویا با رسانه‌های جمعی است، زیرا باور دارم یکی از بال‌ها و بازوهای اصلی فولاد مبارکه، رسانه ها هستند. هم افزایی به این معنا نیست که نقد فولاد مبارکه از سوی رسانه ها مطرح نشود، بلکه تعامل هدفمند و بیشتر بین شرکت فولاد مبارکه با رسانه ها مدنظر است. 

توجه به اقتصاد رسانه ها از اولویت های فولادمبارکه

به گفته وی، استفاده از ظرفیت های موجود در شرکت فولاد مبارکه فولاد تنها در زمینه تولید فولاد نیست، زیرا در کنار بحث تولید، این شرکت تعهد به انجام مسئولیت اجتماعی نیز دارد و در شرایط اقتصادی فعلی کشور به بخش های رسانه ای نیز کمک نموده است. البته اشکالاتی در برخی فرآیندها وجود دارد که با پیگیری های مضاعف رفع می شود. 

هادی نباتی نژاد مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: به صراحت میگویم کار حرفه ای روابط عمومی و رسانه ای در دستور کار روابط عمومی فولاد مبارکه قرار دارد  و از ورود به حاشیه ها پرهیز خواهیم کرد.

فضای موجود بین شرکت فولاد مبارکه و رسانه ها برد-برد است

نباتی نژاد افزود: ممکن است نگاه به شرکت فولادمبارکه با نگاه مالی همراه باشد، اما باید اذعان کنم فضای رسانه‌ای موجود بین شرکت فولاد مبارکه و رسانه‌ها برد -برد است؛ هم شرکت فولاد مبارکه به اقتصاد رسانه ها و دیگر انواع حمایت و توسعه آن ها  توجه دارد و هم از ظرفیت‌های رسانه ها بهره می برد. روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تعریف کار ویژه‌های مختلف در کنار رسانه ها خواهد بود و از رسانه‌ها برای اطلاع رسانی اخبار و تولید محتوای مرتبط هدفمندتر استفاده می کند. باور داریم که در فضای رسانه ای و حوزه حرفه ای روابط عمومی اقدام های خوبی رقم می خورد. 

اقدامات جدید برای دسترسی آسان به مدیران شرکت و تولید محتوا

نباتی نژاد با بیان اینکه در یک ماه اخیر  تغییراتی در فرایند تولید محتواها انجام گرفته است ادامه داد: باید فضای ارتباطی ما با رسانه ها افزایش یاید؛ در این زمینه اقداماتی برای دسترسی آسان به مدیران شرکت و تولید محتوا انجام خواهد شد. 

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: برنامه ریزی های جدیدی در اداره رسانه ها و فضای مجازی فولاد مبارکه انجام شده تا رسانه های فرهنگی اجتماعی و مذهبی نیز در کنار انجام فعالیت های شرکت بیش از پیش حضور داشته باشند. در واقع شرکت فولاد مبارکه همانطورکه در عرصه صنعت  و اقتصاد به پیش می رود، صنعت فرهنگی را نیز به جلو خواهد برد و مشارکت های بسیاری در این بخش داشته است.

بنا بر این گزارش، در این نشست نمایندگان استان اصفهان خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، ایکنا، ایمنا، برنا، موج، مهر، خبرآنلاین، حوزه، رسا، باشگاه خبرنگاران جوان، فارس و تسنیم حضور داشتند و به بیان نظر و پیشنهاد پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =