• ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
  • کد خبر: 10797
  • readingTime: ۲ دقیقه
رسول کربکندی

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: اگر قرار باشد بازیکنان خوبمان را هم آزاد کنیم یعنی داریم مسیر را اشتباه می‌رویم.

به گزارش ایراسین، چند روز پیش بود که رحمان رضایی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اخراج شد و هنوز سرمربی جدید این تیم مشخص نشده است. رسول کربکندی سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در جمع خبرنگاران پیرامون تعیین مربی این تیم گفت: مدیرعامل باشگاه قرار است گزینه سرمربیگری را تا آخر این هفته و یا اوایل هفته بعد به هیئت مدیره بیاورد، بنابراین بعید است سرمربی جدید به بازی روز یکشنبه مقابل مس رفسنجان برسد. فعلاً میلیچ چرچیچ به صورت موقت سرمربی تیم است.

وی با اشاره به گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن و عنوان شدن نام هایی همچون فرهاد مجیدی و مجتبی حسینی اظهار داشت: ما سه یا چهار گزینه داشتیم که مذاکراتی با آنها صورت گرفت، مدیرعامل جمع‌بندی برنامه‌ها و صحبت‌ها را به هیئت مدیره می‌آورد و آنجا تصمیم خواهیم گرفت، فردی که بتواند به ذوب آهن کمک کند، انتخاب خواهد شد.

رسول کربکندی درباره عدم نتیجه گیری ذوب آهن در 14 هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: تیم ما مهره‌های زیادی را از دست داد، بیشترین لطمه را هم از داوری‌ها خوردیم. شاید یکی از دلایلی که اشتباهات داوری پی در پی به ضررمان بود به نوع فوتبالمان بر می‌گشت، اینکه عقب نشینی زیاد تیم باعث می‌شد داوران علیه ما در محوطه جریمه پنالتی بگیرند.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن ادامه داد: گل‌هایی که دریافت کردیم در حد لیگ برتر نبود و نشان می‌داد بازیکنان تمرکز ندارند، هر مربی‌ای به ذوب آهن می‌آید باید این مشکلات را رفع کند. بر خلاف سال‌های گذشته، بودجه ذوب آهن بیشتر بود و حتی نسبت به بعضی از تیم‌ها، درصد پرداختی تیم ذوب آهن بالا و به موقع بود.

وی با بیان اینکه دو ماه پیش ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن را پرداخت کردیم، افزود: حتی نفراتی هم که مدنظر رحمان رضایی بودند جذب شدند، در کل از دست دادن بازیکنان، مسائل داوری و اشتباهات فردی باعث رقم خوردن این نتایج شد.

رسول کربکندی در خصوص جدایی چند بازیکن ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: هیچ تیمی برای جذب بازیکنان، به ما نامه نزده است، ما به دنبال تقویت تیم در دو، سه پست هستیم، اگر قرار باشد بازیکنان خوبمان را هم آزاد کنیم یعنی داریم مسیر را اشتباه می‌رویم. بازیکن تا وقتی که قرارداد دارد و باشگاه هم به او نیاز دارد باید بماند. به دشتی و میلاد جهانی رضایتنامه نمی‌دهیم مگر اینکه سرمربی جدید آنها را نخواهد.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در پایان تاکید کرد: امیدوارم باشگاهی که ۵۲ سال قدمت دارد و عناوین خوبی هم به دست آورده است دوباره به روند گذشته خود برگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =